شناسهٔ خبر: 21987882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مسؤول موسسه اندیشه راهبر:

برخی در داخل هنوز با آمریکای غدار آشنا نیستند

حجت الاسلام صفری گفت: آنچه بیش از هر چیز مایه شرم و دردمندی است این است که برخی از دولتمردان ما گویا هنوز آمریکا این دشمن غدار را نمی شناسند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام ناصر صفری استاد حوزه علمیه زنگنه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به یاوه گویی های ترامپ علیه ملت ایران اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا همان گونه که امام فرمودند شیطان بزرگ است و بازوی ابلیس در دنیا است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب درباره آمریکا می فرماید که شیطان اعظم است و با ظلم و جنایت جمعی از استعمارگران فراماسونر تشکیل شده و از همان آغاز بزرگترین کشور استعمارگر و غارت گر سایر ملت ها بوده است و کارنامه این کشور در طول صد سال اخیر مملو از جنگ ها و مداخله ها و تجاوزات است.

استاد حوزه علمیه همدان تصریح کرد: بدیهی است که یک چنین کشوری با نظام مقدس جمهوری اسلامی که مکان شیعه دنیای اسلام است و مروج اسلام ناب محسوب می شود سر جنگ و ستیزه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این یاوه گویی ها برای ملت عزیز مساله تازه ای نیست و فقط آنچه مایه مضحکه و تاسف است این است که چگونه یک کشور مدعی حقوق بشر و دموکراسی بین دو حزب سرمایه دار دست به دست می شود که به ظاهر تفاوت های اندکی در مشی سیاسی خود را برای فریب افکار عمومی دنیا به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام صفری ابراز داشت: یکی با لباس مذاکره و دیپلماسی لبخند و رفع و حل مشکلات به شکل مسالمت آمیز سر دولت ها را شیره می مالد و حزب دیگر به اسم دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریست چنگ و دندان نشان می دهد.

وی یادآور شد: آنچه بیش از هر چیز مایه شرم و دردمندی است این است که برخی از دولتمردان ما گویا هنوز این دشمن غدار را نمی شناسند و برخی دیگر از سیاست بازان فریفته تمدن غرب ترسو این نقش های خیمه شب بازی ایالات متحده را بزک کرده و واقعی قلمداد می کنند.

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: مثل جریان نفاقی که قرآن یاد می کند که به لشکریان خودی می گویند دنیا علیه شما اجماع کرده اند و بترسید از آنها و عقب نشینی کنید ولی جبهه خودی و طرفداران راستین انقلاب ایمانشان استوار تر می شود./979/ت۳۰۲/ب۱

نظر شما