شناسهٔ خبر: 21987392 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

همکاری حزب الله لبنان و صداوسیما بیشتر می شود(اخبار ادبی و هنری)

در جریان سفر رئیس رسانه ملی به بیروت یادداشت تفاهم فرهنگی و رسانه‌ای میان حزب‌الله لبنان و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران امضاء شد.

صاحب‌خبر -


این یادداشت تفاهم در محل تلویزیون المنار به امضای حجت الاسلام سید هاشم صفی‌الدین معاون اجرایی حزب الله و علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما رسید.
بر اساس این تفاهم نامه، همکاری‌های فرهنگی و رسانه ای میان حزب الله لبنان و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گسترش می یابد و دو طرف از ظرفیت های مختلف خود برای تقویت جبهه رسانه‌ای محور مقاومت استفاده می‌کنند.
رئیس سازمان صداوسیما پیش از امضاء این یادداشت تفاهم از بخش های مختلف شبکه تلویزیونی المنار بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت‌های این شبکه آشنا شد.
ابراهیم فرحات مدیر شبکه المنار در این بازدید با اشاره به مسئولیت سنگین رسانه‌های جبهه مقاومت گفت: هم اکنون که جبهه مقاومت در میدان و عرصه نبرد پیروز شده است باید دقیق و درست این موفقیت در رسانه های ما منعکس شود و حتی بالاتر از آن باید خود رسانه های مقاومت موفقیتی بالاتر را در این زمینه رقم بزنند و جلوتر از این بروند.
رئیس سازمان صداوسیما نیز پس از امضای تفاهم‌نامه با حزب الله لبنان با بیان اینکه امروز رسانه‌های جبهه مقاومت در شرایط خوبی قرار دارند، افزود: رسانه‌های جهانی مقاومت به سرعت مظلومیت آنهایی را که تحت ظلم آمریکا و صهیونیست‌ها قرار دارند منعکس می‌کنند و مقابل رسانه‌های آنها می‌ایستند و دیگر عرصه رسانه ای جهانی در اختیار نظام سلطه نیست. علی عسکری بر لزوم همکاری نزدیک رسانه‌های مقاومت تاکید و تصریح کرد امروز به این جمع‌بندی رسیدیم که یک تفاهم‌نامه با حزب‌الله لبنان امضاء کنیم تا برای حرکت موفقیت‌آمیز آینده رسانه‌ های مقاومت، مبداء جدیدی شود.




نظر شما