شناسهٔ خبر: 21987285 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

ارتش لبنان پاسخ لیبرمن را داد؛ هرگز از حزب‌الله جدا نخواهیم شد

ارتش لبنان در پاسخ به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که از نزدیکی حزب‌الله و ارتش لبنان ابراز نگرانی کرده بود تاکید کرد، ارتش لبنان بخش جداناپذیر از ساختار مقاومت است و هر زمان برای مبارزه آماده‌ایم.

صاحب‌خبر -



به گزارش خبرگزاری قدس، ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای به اظهارات اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پاسخ داد. در این بیانیه آمده: «وقتی بحث لبنان مطرح است تنها از حزب الله سخن نمی‌گوییم بلکه از ارتش بخش سخن می‌گوییم، ارتش بخش جدایی‌ناپذیر از ساختار مقاومت است و برای هرگونه درگیری در مرزهای شمالی، شرقی و جنوبی آمادگی دارد.»
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی  ضمن ابراز نگرانی از نزدیکی حزب‌الله و ارتش لبنان گفته بود «ارتش لبنان در حزب‌الله ادغام شده و در جنگ احتمالی بعدی با دو جبهه مواجه خواهند شد.»
یک منبع نظامی لبنان هم در این‌باره به روزنامه الجمهوریه گفت: «سخنان وزیر جنگ اسرائیل دارای تناقضاتی است که آن را بی‌اهمیت می‌کند و نباید آن را جدی گرفت. ارتش لبنان مستقل بوده و فرماندهی آن به ترسیم سیاست‌های نظامی خود ادامه می‌دهد، ولی وقتی بحث لبنان مطرح است تنها از حزب‌الله سخن نمی‌گوییم بلکه از ارتش نیز سخن می‌گوییم، ارتش و حزب‌الله از هم جدا نیستند اگر اسرائیل تصمیم حمله به لبنان را داشته باشد ارتش در کنار حزب‌الله آماده حفاظت از مرزهای جنوبی خواهد بود.»
دستگیری 3 جاسوس موساد
از سوی دیگر، نیروهای امنیتی لبنان موفق شدند سه جاسوس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را در لبنان دستگیر کنند.
به گزارش تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی «روسیا الیوم»، ستاد اطلاع‌رسانی نظامی لبنان اعلام کرده: «نیروهای امنیت عمومی لبنان سه فرد مظنون به جاسوسی را دستگیر کردند و آنها را بعد از اعتراف به جاسوسی برای اسرائیل، به دستگاه قضایی ویژه ارجاع دادند. این سه فرد اطلاعاتی درباره مواضع حزب‌الله در منطقه القصیر به اسرائیل داده‌اند و از مناطقی در جنوب فیلمبرداری کرده و آنها را از طریق فناوری دیجیتال در مقابل دریافت پول برای موساد ارسال کرده‌اند.»

نظر شما