شناسهٔ خبر: 21986802 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

منوچهری: بازی مقابل استقلال خوزستان برای ما ۶ امتیازی بود

سرپرست تیم نفت تهران گفت: با توجه به جایگاه بدی که در جدول داشتیم بازی برابر استقلال خوزستان برای ما ۶ امتیازی بود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حمید منوچهری سرپرست تیم نفت تهران گفت: از هفته گذشته که برابر صنعت نفت آبادان باختیم بازیکنان از نظر روحی روانی مشکل پیدا کردند. در این مدت بازیکنان تمرینات بسیار خوبی داشتند. بازیکنان با یکدیگر رفیق هستند و با نشاط بازی می کنند. مسئله جهانیان به خود او مربوط است و به ما ربطی ندارد.

او افزود: این بازی برای ما 6 امتیازی بود. فکر می کنم سه چهار پله صعود کنیم. روحیه بازیکنان خوب است. امیدوارم جهانیان هم برگردد و بتوانیم با پرسپولیس هم خوب بازی کنیم.

او درباره پرداخت مطالبات بازیکنان اظهار کرد: حدود 20 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است. با صحبتی که باجهانیان داشتیم قرار شد با بازیکنان به توافق برسیم و مطالبات  پرداخت شود.

منوچهری درباره وضعیت تیم نفت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از سازمان لیگ یک ماه فرصت گرفته ایم تا تمامی کارهایمان را برای حضور در یگ قهرمانان آسیا انجام دهیم.

سرپرست تیم نفت تهران درباره بازگشت  مالکیت باشگاه نفت به وزارت نفت بیان کرد: تا این لحظه چیزی نشنیدم.

منوچهری درباره زمین تمرین تیم نفت خاطر نشان کرد: زمین تمرین ما تهرانسر است. قبل از ما پارس جنوبی جم آن جا را گرفته بود. ولی از فردا دوباره در زمین تهرانسر تمرین می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات منوچهری درباره  تیم نفت 

نظر شما