شناسهٔ خبر: 21979047 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور:

۱۰ سامانه برتر خرید آنلاین بلیط هواپیما کدامند؟

در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین و معتبر ترین و پرفروش ترین های سامانه های آنلاین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، آشنا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، در دنیای امروز، افزایش فعالیت خدمات  دیجیتال و تبادل اطلاعات در فضای بینهایت مجازی، موجب ایجاد تعادل اقتصادی خوشایندی بین کاربران اینترنت، موسسه ها و سرمایه گذاران گوناگون شده است. خصوصیاتی که خرید و فروش کالا و ارائه ی خدمات  را از روش های  سنتی به شیوه مجازی تبدیل کرده و این امر بیش از پیش مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

این روزها بیشترفروشندگان اینترنت را معتبرترین راه برای فروش محصولات خود می دانند. این فرایند شامل خرید و فروش کالاها و خدمات است و دامنه ی بسیار گسترده ای دارد. فروش اینترنتی در جهان پیشرفته امروز، بخش عمده ای از فعالیت های انسانی را در جامعه به خود اختصاص داده است.در کمال ناباوری فروشندگانی که تنها فروش آنها فروش آنلاین است، به سرعت درحال رشد هستند. فروش اینترنتی شامل تمامی نیازهای مستقیم و غیرمستقیم همه ی شهروندان داخلی و حتی خارج از کشور شده است.

از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل برای مسافرت ها گرفته  تا تهیه ی جزئی ترین کالاها مثل پوشاک، وسایل برقی، صنایع دستی و صدها مورد دیگر. در این مقاله می خواهیم 10 سامانه برتر خرید آنلاین بلیط هواپیما را در وبلاگ سفرنیک به شما معرفی کنیم.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین و معتبر ترین و پرفروش ترین های سامانه های آنلاین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، آشنا کند و در ادامه به مزایای خرید اینترنتی می‌پردازد.

 

 

علی بابا:

https://www.alibaba.ir

علی بابا اولین سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما را راه اندازی نموده است و روش ابداعی این شرکت توسط سایر سامانه ها الگو برداری گردید. هم اکنون علی بابا از پرفروش ترین سامانه های موجود می باشد و با اضافه کردن پرواز های چارتر و پروازهای خارجی و سایر خدمات گردشگری تبدیل به یکی از کاملترین سامانه ها گردیده است.آژانس سفرهای علی بابا در تاریخ 1390/10/25 با شماره ثبت ۴۲۰۵۷۱ به ثبت رسیده و متولد شد و دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری است. کلیه‌ی حقوق مادی معنوی این سایت متعلق به این شرکت است.

 

الی گشت:

https://www.eligasht.com

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز نموده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد.

 

فلایتیو:

https://flightio.com

فلایتیو از یک همفکری پویا و خلاقانه در سال ۱۳۹۳ جوانه زد و طی سال ۱۳۹۴ زیر ساخت های آن بال و پر گرفت، این روند چنان به سرعت پیش رفت که دربهمن ماه سال ۱۳۹۴ نسخه اولیه فلایتیو راه اندازی شد.

چرا فلایتیو به وجود آمد؟

در جامعه امروز ایران دسترسی گسترده و آسان به اینترنت هر روز بیش از پیش قوت می گیرد، به طوری که ارائه خدمات آنلاین و فروش کالای آنلاین یکی از مهمترین عرصه های تجارت در ایران را تشکیل داده است.در تمام کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه جهان، سامانه خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار مدت هاست که وجود دارد، اکنون نیز زمان ورود ایران به این عرصه فرا رسیده است، چرا که استفاده گسترده از اینترنت، افراد جامعه را به سوی خرید آنلاین و استفاده از خدمات آنلاین سوق داده است. بنابراین فلایتیو به وجود آمد تا جای خالی یک سامانه قدرتمند آنلاین خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار را پر کند.

 

زورق:

http://zoraq.com

همه کسانی که در زورق هستند، یک نقطه مشترک با این دوستِ پرسفر دارند؛ یا زیاد سفر می‌کنند یا سفر کردن را زیاد دوست دارند. همه چیزی که زورقی‌ها می‌خواهند این است که شما هم سفرتان را همانطور که خودتان دوست دارید، تجربه کنید.آغاز ماجرای زورق و به وجود آمدنش یک سوال بود؛ اینکه چرا در ایران مرجع کامل و آنلاینی برای سفر نیست؟ تا همین چند سال پیش مسافری که قصد سفر داشت، می‌بایستی بدون هیچ اطلاعاتی یا با اندکی اطلاعات از سایت‌های خارجی سفرش را برنامه‌ریزی می‌کرد. برای تدارک سفر و رزرو هتل و بلیط هواپیما کلی زمان و انرژی و هزینه پرداخت می‌کرد و در نهایت هم سفری که می‌رفت، کیفیتی مطابق خواسته خودش نداشت. زورق از یک گروه کوچک شش نفره در سال ۸۹ شروع شد و با امکان‌سنجی بازار و استفاده از تجربه و دانش متخصصان داخلی و خارجی و با رزرو آنلاین هتل کارش را شروع کرد. امروز، زورق علاوه بر امکان رزرو آنلاین از میان بیش از ۴۰۰ هزار هتل در هر گوشه دنیا و امکان خرید بلیط هواپیما از میان پروازهای بیش از ۱۰۰۰ ایرلاین معتبر،‌ امکانات دیگری هم برای مسافرانش دارد؛ از فراهم کردن ویزای بعضی کشورها گرفته تا مجموعه کامل راهنمای سفر برای بیش از ۴۰ شهر پرطرفدار دنیا که به‌صورت رایگان و به فارسی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. حالا زورق بیش از ۵۰ نفره شده و همه‌‌شان هر روز را برای تحقق یک هدف مشترک، که همان « ارائه خدمات سفر آنگونه که حق و خواست مسافر است» آغاز می‌کنند.

 

سامتیک:

https://www.samtik.com

شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی ساعی تهران در سال ۱۳۸۰ تاسیس و در زمینه خدمات مسافرتی با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ایران شروع به فعالیت نمود. مفتخر هستیم با پشت سر گذاشتن ۲ دهه فعالیت مستمر در این عرصه و با همکاری پرسنل مجرب و حرفه ایی به عنوان یکی از برترین شرکت های خدمات مسافرتی در داخل کشور باشیم. با عنایت خداوند متعال و اعتماد مشتریان و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا روند رو به رشد خود را حفظ کرده و در جهت پیشرفت و ایده آل شدن خدمات گام های موثری برداشتیم

 

سفرستان:

https://www.safarestan.com

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرستان شهر فردا ۴۰ سال پیش فعالیت خود را با نام آوانگارد -به معنای پیشرو و پیشتاز- آغاز کرد. هم اکنون سفرستان تجربه ای به قدمت دو نسل را در کنار جدیدترین نوآوری ها و فن آوری های حوزه ی سفر قرار داده تا خدماتی متمایز و متناسب با نیازهای امروزین شما شهروندان ایران زمین را ارائه کند و مرجعی کامل شود برای سفر و هر آنچه برای سفر به آن نیاز است.

سفرستان با بهره گیری از کادری مجرب و پاسخگو و همچنین پیشینه ای درخشان، افتخار همکاری بی‌واسطه با کلیه خطوط هوایی معتبر داخلی و خارجی از جمله ایران ایر، ماهان، ایران ایر تور، آتا، آسمان، قشم ایر، کیش ایر، کاسپین، زاگرس، معراج، تابان، اترک، ساها ایر، سپهران ایر و پرواز های خارجی لوفت هانزا، اتریشی، امارات، قطر، اتحاد، ترکیش، آلیتالیا، ایر فرانس، کی ال ام، تای ایرویز، ایژین، عمان ایر، آزال، فلای دبی، ایرآستانا، و... را داشته و با استفاده از کامل ترین و پیشرفته ترین سیستم های رزرواسیون، امکان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت آنلاین و با استفاده از کارت های عضو شتاب را برای شما در اقصی نقاط جهان فراهم می کند. شما می توانید با مراجعه به راهنمای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، تمامی جزئیات و مراحل خرید بر روی سایت سفرستان را ملاحظه نمایید.

 

دو رو نزدیک:

https://dooronazdik.com

سامانه آنلاین با برند دور و نزدیک را جهت توسعه خدمات مسافرتی آنلاین و به روز رسانی این خدمات همگام با جامعه جهانی راه اندازی شده است. ایده اولیه این سایت از آنجا شکل گرفت که مسافرین ایرانی به دلیل نبود روشهای پرداخت بانکی جهانی در ایران برای خرید خدمات مسافرتی دچار مشکلات فراوان می شدند.با ایجاد این پورتال شرایطی فراهم گردید تا مسافرین بتوانند از خدمات خرید بلیط داخلی و خارجی و همچنین رزرواسیون هتل در سراسر دنیا و پرداخت با کارتهای شبکه شتاب بهره مند گردند. این مجموعه در راستای اهداف تعیین شده از پیشنهادات و انتقادات همه ی بینندگان و مشتریان گرامی استقبال می نماید.

 

سفرمی:

https://www.safarme.com

سفرمی یک موتور جستجو و رزرو بلیط هواپیما می باشد که امکان رزرو بلیط هواپیما را به سادگی برای مسافران و گردشگران فراهم می نماید. سفرمی با هدف ارائه خدمات گردشگری الکترونیک فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر رزرو پروازهای چارتری و سیستمی را به صورت آنلاین امکان پذیر نموده است.

ماموریت تیم سفرمی ارائه خدمات گردشگری در بستر وب با رعایت کیفیت و استانداردهای بین المللی می باشد.

سفرمی با چند کلیک تمامی پروازهای موجود را جستجو کرده و در یک نگاه بر اساس ارزانترین نرخ نمایش می دهد و به این ترتیب امکان خرید بلیط هواپیما را به سادگی فراهم می کند و با پشتیبانی ۲۴ ساعته، ضمانت پروازها و ارائه ارزانترین نرخ بلیط هواپیما، ارزش افزوده ایجاد کرده و در جهت اهداف خود یعنی ارائه خدمات گردشگری الکترونیک از جمله رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تور و... حرکت می کند.

شرکت راه تمدن پارسیان کیش که هلدینگ سایت safarme.com را عهده دار میباشد، با شماره ثبت ۸۹۹۷ در تاریخ ۱۳۸۹/۱۲/۹ با چشم انداز توسعه و گسترش صنعت گردشگری و توریسم جهت نیل به اهداف مشروح ذیل در اداره ثبت شرکت ها، منطقه آزاد کیش به ثبت رسیده است.

 

سفرنیک:

http://www.safarnik.com

شرکت خدمات مسافرتی وادی کادوسان پس از سالها فعالیت در زمینه ارائه خدمات رزرواسیون به دفاتر مسافرتی در سرتاسر ایران، این تجربه ارزنده را در قالب وبسایت safarnik.com قابل دسترس مسافرین نموده است و با ارائه اطلاعات کامل و قابل اعتماد از ایرلاینها و هتل های سرتاسر جهان این امکان را فراهم نموده،تا با احترام به حقوق شما مسافرعزیز تسهیل در خرید شما به صورت آن لاین بوجود آید. تیم فنی وپشتیبانی سفر نیک متشکل از افرادیست که سابقه سالها خدمت رسانی و آموزش در زمینه IT گردشگری رزرواسیون هتل، پرواز و سایر خدمات به آژانسهای مسافرتی سراسر ایران را دارد. تیم سفر نیک جهت فروش محصولات گردشگری به مصرف کننده نهایی (مسافرین) تصمیم به راه اندازی سامانه رزرواسیون آنلاین نموده تا این محصولات از تامین کننده های اصلی سراسر دنیا در زمینه پرواز و هتل به صورت مستقیم وبدون واسطه در اختیار شما مسافر عزیز قرار گیرد.

 

ایرپلن تیکت:

https://airplaneticket.ir

این وب سایت امکان رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین را فراهم کرده است. برای شروع، پرواز مورد نیازتان را جستجو کنید تا همه ی پروازهای سیستمی شرکت های هواپیمایی و پروازهای چارتری بیش از دویست چارترکننده کشور به شما نمایش داده شود. سپس مناسبترین پرواز را از نظر زمان پرواز و قیمت بلیط از میان آنها انتخاب نمایید و با پرداخت آنلاین صورتحساب، خرید بلیط هواپیما را کامل کنید. رزرو بلیط هواپیما از این وب سایت بسیار ساده بوده و بلیط ها از طریق ایمیل، پیامک و یا فکس به سفارش شما برایتان ارسال می شود و پس از آن نیز دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارید. فقط بلیط ها را بررسی کنید و یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوید!

 

مزایای خرید اینترنتی

•  انعطاف پذیری در زمان خرید

•  عدم نیاز به تحرک فیزیکی و جابجایی خاص

•  قیمت های رقابتی

• تنوع خدمات و محصولات

•  سهولت در سفارش خرید

• دسترسی جهانی به محصول و خدمات موجود

• اطلاعات فراوان در مورد کالاها و خدمات موجود

• امکان مقایسه ی خدمات و اجناس مورد نظر

• صرفه جویی در زمان و هزینه

   

عمده ترین امتیاز خرید اینترنتی سهولت دسترسی به  آن است. از این رو سالهاست که جایگزین مناسبی برای خرید و ارائه ی حضوری خدمات شده است.

اما نمی توان از نقایص دنیای خرید اینترنتی هم چشم پوشی کرد. معمولا مشتریان از سه ایراد عمده ی این پروسه صحبت می کنند :

1. مشکلات فنی:

سرعت کند سایت ها و وجود مشکلات خاص برای ثبت نام، ورود و جستجو درسایتهای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و همچنین بازکردن حساب خرید در این سایت ها.

2. محدودیت های خرید اینترنتی:

اینکه مثلا قبل از خرید نمی توان به صورت تجربی از کیفیت کالا و خدمات با خبر شد.

3.موانع امنیتی:

وجود برخی از کلاهبرداری های اینترنتی و در نتیجه عدم اعتماد مشتری و ترس شدید واریز پولشان به حساب سایت های مربوطه.

سایت سفرنیک توانسته است به صورت عمده ای این مشکلات را برطرف نماید و اعتماد مسافرانش را بیش از پیش، با محور بالا بردن کیفیت خدماتش، جلب نماید.

وب سایت سفرنیک امکان رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین را فراهم کرده است.برای شروع، پرواز مورد نیازتان را جستجو می کنید تا همه ی پروازهای سیستمی شرکت های هواپیمایی و پروازهای چارتری بیش از دویست کشور چارترکننده به شما نمایش داده شود. سپس مناسب ترین پرواز را از نظر زمان پرواز و قیمت بلیط،  از میان آنها انتخاب کرده  و با پرداخت آنلا ین صورتحساب خود، خرید بلیط هواپیما را کامل کنید.رزرو بلیط هواپیما از این وب سایت بسیار ساده بوده و بلیط ها از طریق ایمیل، پیامک و یا فکس، با توجه به سفارش شما برایتان ارسال می شود و پس از آن نیز دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. فقط بلیط ها را بررسی کنید و یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوید.

همه ی سامانه های معتبر اینترنتی دارای باشگاه مشتریان می باشند و برای اول بودن در دنیای رقابت هر روز تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه ای را ارائه می دهند که به نفع مشتریان می باشد. به طورمثال گاهی با خرید بلیط هواپیمای کیش می‌توانیم تا پنجاه درصد تخفیف دریافت نماییم.

 

 

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

نظر شما