شناسهٔ خبر: 21977630 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

دستگیری ۳ جاسوس موساد در لبنان + عکس

نیروهای امنیتی لبنان موفق شدند که سه جاسوس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد را در لبنان دستگیر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، ستاد اطلاع رسانی نظامی لبنان اعلام کرد: نیروهای امنیت عمومی لبنان سه فرد مظنون به جاسوسی را دستگیر کردند و آنها را بعد از اعتراف به جاسوسی برای اسرائیل، به دستگاه قضایی ویژه ارجاع دادند.

این ستاد افزود: این سه فرد به همکاری با دستگاه موساد و اویخای ادرعی سخنگوی ارتش اسرائیل اعتراف کرده اند.

ستاد اطلاع رسانی نظامی لبنان تصریح کرد: این سه فرد همچنین اطلاعاتی درباره مواضع حزب الله در منطقه القصیر به اسرائیل داده اند و از مناطقی در جنوب فیلم برداری کرده و آنها را از طریق فناوری دیجیتال در مقابل دریافت پول برای موساد ارسال کرده اند.

این سه نفر به نام های عباس مصطفی سلامه، کرم اکرم ادریس و کمال اجود حسن هستند.

برپایه این گزارش، عباس مصطفی همکاری با رژیم صهیونیستی را در سال 2015 میلادی آغاز کرد و فایل های ویدئویی از مناطقی در لبنان و شخصیت های سیاسی به این رژیم داد. وی همچنین خواستار پول برای حمایت از جنبش مدنی شد و برخی را برای تل آویو به خدمت خود گرفت.

کمال اجود حسن در سال 2011 میلادی همکاری با موساد و تماس با اویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی را آغاز کرد و با یوسف فخر الکابوی جاسوس این رژیم در ارتباط بود.

کرم اکرم ادریس کار برای موساد را در سال 2015 میلادی آغاز کرد و مامور تصویر برداری از مواضع توپخانه حزب الله در منطقه القصیر و مناطق البقاع شد و فایل های تصویری درباره مواضع حزب الله در القصیر و استقرار نیروهای این حزب در آنجا را برای ماموران اسرائیلی خود ارسال کرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما