شناسهٔ خبر: 21977625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیکر مطهر شهید گمنام توسط پدر شهید «حمید ادیبی» خاکسپاری شد+ تصاویر

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام امروز با حضور مردم، اساتید و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش دفاع پرس از کرمان، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز (سه‌شنبه 25 مهرماه) با حضور مردم، اساتید و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.
 
پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس توسط پدر بزرگوار شهید «حمید ادیبی» و در جوار شهید ادیبی آرام گرفت.

شهید حمید ادیبی، اولین فرزند خانواده ادیبی است که سال 1347 متولد شد و سال 1367 و در سن 20 سالگی در منطقه فاو به شهادت رسید.

پیکر این شهید والامقام در منطقه عملیاتی فاو در اوایل سال 1391 به‌عنوان شهید گمنام تفحص و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در دانشگاه علوم پزشکی کرمان به‌عنوان شهید گمنام به خاک سپرده و پایان سال 91 در زمره شهدای نامدار شناخته شد.

ماجرای نامدار شدن شهید ادیبی

سال 1391 یکی از اقوام شهید، مادر بزرگوار شهید «حمید ادبیی» که مرحوم شده بود را در خواب می‌بیند که اشاره می‌کند،حمید (شهید) در همین نزدیکی‌هاست و این ایام مصادف با تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بود.

خانواده شهید بعد از تدفین پیکر مطهر این شهید گمنام، مشخصات و تاریخ شهادت وی را با شهید خود مطابقت داده و بدلیل مطابقت کامل از طریق اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیگیر مسئله می‌شوند.

بعد از انجام آزمایشات اولیه و آزمایش تشخیص (دی‌ان‌ای)، چند ماه بعد اعلام می‌شود شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی کرمان همان شهید والامقام «حمید ادیبی» است.

 
انتهای پیام/

نظر شما