شناسهٔ خبر: 21977593 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تسهیلات ویژه برای بازدیدکنندگان از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از ارائه تسهیلات ویژه به بازدیدکنندگان یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، جواد موحد گفت: بازدیدکنندگان نمایشگاه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان فعال در زمینه فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن Appex و ثبت نام در بخش ویژه‌ای برای یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال که در نظر گرفته شده از این تسهیلات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن از اخبار لحظه به لحظه نمایشگاه، اطلاعات مربوط به شرکت کنندگان داخلی و خارجی و همچنین نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های جنبی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال آگاه شوند.

مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال بیان داشت: از دیگر امکانات این نرم افزار برای بازدید کنندگان میتوان تهیه لیست از غرفه‌های مورد علاقه، اطلاع از غرفه‌های پربازدید توسط دیگران، مسیریابی نمایشگاه، دانلود فایلها و کاتالوگ ها و بروشورهای غرفه داران، ثبت بازدید از غرفه در قالب های فیلم، عکس و صدا اشاره کرد.

موحد ادامه داد: بازدیدکنندگان همچنین با ثبت نام در این اپلیکیشن می‌توانند ضمن اطلاع از سمینارها، نشست‌ها و سایر برنامه های جنبی نمایشگاه، با دریافت کد QR اختصاصی به صورت رایگان در این برنامه‌ها شرکت کنند.

وی اشتراک گذاری فعالیت‌های و اطلاعات نمایشگاه در شبکه‌های اجتماعی را نیز از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن برشمرد.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 تا 26 آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود و از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما