شناسهٔ خبر: 21977412 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

سنت نادرستی که باز هم تکرار شد

صاحب‌خبر -

علی اصلان شهلا
Alishahla13@
آذری جهرمی سپس به سراغ اپراتورها رفت و پس از آن در همایش اقتصاد دیجیتالی سخنرانی کرد. دیگر سخنرانان این همایش هم از بدنه حاکمیت و دولت بودند.
در برخی صنوف دیگر، نمایشگاه ها فرصتی طلایی برای گفت وگو با مسوولان و مقامات دولتی است. جلسات مشترکی میان بخش خصوصی و دولت برگزار شده و شرکت ها فرصت این را می یابند که به این بهانه، یک بار در سال مشکلات و نظرات خود را با تصمیم گیران و مجریان دولت در میان بگذارند.
طبیعتا وزیر ارتباطات با بدنه وزارتخانه که در سالن دولت الکترونیکی حضور داشتند، در ارتباط است و به نظر می رسد آغاز بازدید از سالن های 8 و 9، انتخاب خوبی نبود. اپراتورها هم که به راحتی به وزیر دسترسی دارند؛ بنابراین به نظر نمی رسد در صورت محدودیت وقت، ضرورتی برای بازدید از سالن های آنها باشد. 
در همایش اقتصاد دیجیتالی هم که مسوولان دولتی متکلم وحده بوده و تلاش کردند از بالا به پایین، یک سری اطلاعات کلی را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهند.
شاید بهتر بود به جای این برنامه ها، وزیر ارتباطات بدعت جدیدی بنا می کرد و برخلاف مدیران قبلی در جمع تماشاچیان می نشست و این بار بخش خصوصی و صنعت مخابرات برای او سخنرانی می کردند.

نظر شما