شناسهٔ خبر: 21977320 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امکان حضور گیمرها در جشنواره بازیهای رایانه‌ای فراهم شد

R1012190/Psaadati/S2,1313/CT12

مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای، دبیر هفتمین جشنواره بازیهای رایانه‌ای تهران را منصوب کرد؛ مدت زمانی برگزاری این جشنواره بیش از یک ماه است و علاوه بر بازی‌سازان، گیمرها نیز می‌توانند در جشنواره شرکت کرده و و جایزه بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ هفتمین دوره جشنواره بازیهای رایانه‌ای تهران همانند سال گذشته در پایان سال برگزار می‌شود تا بازی‌سازان بتوانند از جریان رسانه‌ای و حمایتی جشنواره برای فروش محصولاتشان در تعطیلات سال نو بهره‌برداری کنند.

محمد حاجی میرزایی که به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب شده، عضو هیئت مدیره و معاون حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای است.

وی عنوان کرده که براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده، در هفتمین جشنواره بازیهای رایانه‌ای تهران، رویکرد حمایت از بازیهای ایرانی جدی‌تر از سالهای گذشته خواهد بود.

به گزارش تسنیم، مدت زمانی برگزاری این جشنواره بیش از یک ماه است و علاوه بر بازی‌سازان، گیمرها نیز می‌توانند در جشنواره شرکت کرده و جایزه بگیرند.

همچنین همزمان با جشنواره، حمایت و فروش بازیهای موبایلی و رایانه‌ای ایرانی اجرایی می‌شود تا به توسعه بازار و فروش بیشتر این بازیها منجر شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما