شناسهٔ خبر: 21977224 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فرماندار دامغان: سخنان سخیف ترامپ وحدت مردم ایران را تقویت کرد

علی اصغر مجد روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی در سالن کنفرانس امیرکبیر دانشگاه دامغان، افزود: مردم ایران پس از شنیدن گفته‌های دروغین ترامپ از رسانه های

صاحب‌خبر - علی اصغر مجد روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی در سالن کنفرانس امیرکبیر دانشگاه دامغان، افزود: مردم ایران پس از شنیدن گفته‌های دروغین ترامپ از رسانه های عمومی، برای این سخنان هیچ اهمیتی قائل نشده اند و برخلاف آن وحدت بین مردم نیز بیش از گذشته تقویت شده است.
فرماندار دامغان اضافه کرد: آمریکا بیش از هر زمان دیگری با سیاست ها و کلام غلط خود، ذلیل و خوار شده است که سخنان بی اساس او درباره سپاه ایران براساس شکست های چند وقت اخیر آنها در سوریه، عراق و دیگر نقاط است که سپاه پاسداران بر آن ها متحمل کرده است.
فرماندار دامغان، سپاه پاسداران را باعث عزت و اقتدار ایران دانست و تصریح کرد: مردم و سپاه در کنار یکدیگر قرار دارند و مقتدرانه از ارزش های انقلاب و جمهوری اسلامی دفاع می کنند.
سرهنگ محمد خوشقدم، فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز دراین نشست به میزبانی از سه شهید گمنام اشاره کرد و گفت: روز چهارشنبه شهر دامغان، میزبان سه شهید گمنام است که آیین تشییع این شهدا با حضور پرشور مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر این سه شهید دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه از ساعت هشت و 30 دقیقه از امامزادگان جعفر و محمد (ع) برگزار می شود.
فرمانده سپاه دامغان با بیان اینکه تا کنون یک هزار و 400 شهید گمنام در مکان های تفرجگاهی به خاک سپرده شدند، تصریح کرد: پیکر پاک این سه شهید گمنام در بوستان دانشجو دامغان به خاک سپرده خواهد شد که با توجه به قرار داشتن در محل عبور مسافران و مردم، این مکان به پایگاه معنوی تبدیل می شود.
در این نشست درباره برگزاری مراسم بزرگداشت و تجلیل از مفاخر شهرستان، راهکارهای کاهش سرقت، و برخی مسایل فرهنگی و اجتماعی شهرستان دامغان مباحثی مطرح شد، شهرستان دامغان در بخش مرکزی دارای 60 روستا و در بخش امیرآباد دارای 37 روستا است، این شهرستان 56 دهیاری مصوب دارد.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

نظر شما