شناسهٔ خبر: 21977133 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نشت گاز باعث آتش سوزی 2 واحد مسکونی در اردبیل شد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، مدیرعامل آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل روز سه شنبه در حاشیه بررسی عملیات امدادرسانی و اطفای حریق منزل مسکونی در اردبیل گفت: یکی از این حادثه ها در والی کوچه یسری بوقوع پیوست و در آن به دلیل نشت گاز و آتش گرفتن منزل مسکونی خساراتی به آن وارد شد.
محمود رضا یعقوبی افزود: این حادثه به دلیل بی ‌احتیاطی ساکنان و اتصال سیم ‌کشی هود آشپزخانه به وقوع پیوست و منجر به سوختن کامل آشپزخانه و دود آلود شدن بخش‌ های دیگر منزل شد.
وی افزود: در هنگام بروز حادثه ساکنان در منزل حضور نداشتند و در نتیجه حادثه خسارت جانی نداشت.
به گفته مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل ، ماموران ایستگاه شماره 2 در مدت چهار دقیقه بعد از اعلام حادثه از سوی همسایه ‌ها در محل حاضر شدند و حریق به صورت کامل اطفا شد.
وی بیان کرد: حادثه مشابهی نیز یک روز پیشتر از این حادثه بوقوع پیوست و در آن نیز بر اثر نشت و انباشته شدن گاز در منزل مسکونی موجب وارد شدن خسارت به این واحد شد اما این حادثه نیز آسیب جانی نداشت.
یعقوبی گفت: بیشتر حوادث حریق در اردبیل به دلیل بی‌احتیاطی شهروندان اتفاق می‌ افتد و متاسفانه خسارت قابل‌ توجهی در آتش ‌سوزی ‌ها تنها به دلیل بی ‌احتیاطی به ساکنان وارد می‌شود.
وی افزود: به منظور جلوگیری از بروز حوادث ضروری است شهروندان تمام وسایلی برقی و گازسوز خود را با رعایت جوانب احتیاط مورد استفاده قرار دهند.
او گفت: با سرد شدن هوا و استفاده از وسایل گرمایش ضروری است تمام الزامات ایمنی و فنی در استفاده از وسایل گرمایشی و بخاری ‌های گازی رعایت و کنترل شود.
شهر اردبیل بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016

انتهای پیام /*

نظر شما