شناسهٔ خبر: 21977014 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کره جنوبی در حال تهیه نقشه مقابله با کره شمالی است

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا 'جیونگ کیونگ دو' رییس ستاد کل ارتش این کشور این مطلب را در نشستی با حضور نمایندگان پارلمان عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد ابعاد تهدیدهای کره شمالی وسیع تر شده است و این کشور با ابزارهای تازه ای تهدیدهای خود را عملیاتی می کند که بسیار پیشرفته تر است.
او با اشاره به آزمایش های اتمی و موشکی بالستیک کره شمالی و پرتاب موشک های این کشور بر فراز ژاپن تاکید کرد باید به روز اقدام کنیم و بر اساس پیشرفت تهدیدهای کره شمالی، نقشه تازه ای ترسیم نماییم که قابلیت مقابله با این تهدیدها را به کره جنوبی بدهد.
او درباره اینکه آیا نقشه عملیاتی مشترک آمریکا و کره جنوبی برای حمله به کره شمالی از سوی هکرهای آن کشور سرقت شده است، گفت ظاهرا چنین اتفاقی رخ داده است.
رییس ستاد کل ارتش کره جنوبی از اینکه چه مقدار از این نقشه به سرقت رفته است ، ابراز بی اطلاعی کرد و گفت که در حال بررسی هستیم و نتایج تحقیقات بزودی تکمیل خواهد شد.
این اظهار نظرها در شرایطی است که آمریکا، کره جنوبی ، ژاپن و اروپا همچنان در حال تحمیل فشارهای اقتصادی مضاعف بر کره شمالی هستند تا این کشور برنامه نظامی اتمی اش را رها کند.
امروز تارنمای هرالد از کره جنوبی گزارش کرد که اتحادیه اروپا در تازه ترین اقدام برای افزایش فشارهای اقتصادی بر کره شمالی صادرات نفت به این کشور را تحریم کرده است.
آساق**231**1904**1663**انتشار دهنده: خسرو حسینی

انتهای پیام /*

نظر شما