شناسهٔ خبر: 21976766 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پنجمین نمایشگاه سوگواره عکس عاشورائیان در دماوند گشایش یافت

صاحب‌خبر -

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند روز سه شنبه در حاشیه این نمایشگاه که با حضور هنرمندان در نمایشگاه دائمی فرهنگسرای کوثر برگزار شد، اظهار کرد: انجمن عکاسان شهرستان دماوند با حمایت علاقمندان عکاسی در منطقه فعالیت دارد و با وجود در اختیار داشتن کمترین امکانات، در 3سال اخیر توانسته پیشرفت های قابل توجهی داشته باشد.
محمود پور دیوان بیگی مقدم به برپایی نمایشگاه سوگواره عکس عاشورائیان در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته به دلیل نبود بودجه کافی در برپایی نمایشگاه سوگواره موجب شد تا آثار عکاسان امسال در معرض نمایش قرار گیرد و ششمین دوره این نمایشگاه نیز بعد از ماه صفر برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: چهارمین دوره این نمایشگاه با حضور 40 عکاس برپا شد ولی در این دوره شاهد استقبال 50 عکاس و ارسال 976 عکس در بخش موبایل و حرفه ای بودیم که توسط 3 داور بررسی شد و 30 اثر به نمایشگاه راه یافت که از بین آثار، 3 اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.
مقدم هدف از برگزاری این نمایشگاه را کشف استعدادهای علاقمندان در عرصه عکاسی، معرفی آیین و رسوم عزاداری در مناطق مختلف شهرستان دماوند، پرتره های عاشورایی و بیان شکوه وعظمت عزاداری سیدالشهدا دانست.
این نمایشگاه از روز 25 مهرماه آغاز و تا 30 مهرماه در محل نمایشگاه دائمی فرهنگسرای کوثر برپا است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانیIRNATEHRANهمراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539

انتهای پیام /*

نظر شما