شناسهٔ خبر: 21976371 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعطای لوح تقدیر به خانواده شهید حججی توسط ظریف + عکس

وزیر امور خارجه با اعطای لوح یادبود به خانواده شهید حججی، یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مراسمی که به مناسبت عزاداری امام حسین(ع)  با حضور خانواده شهید بی‌سر مدافع حرم " شهید محسن حججی"، خانواده معظم شهدا و ایثارگران وزارت امور خارجه در حسینه معراج شهدای تهران برگزار شد، محمد جواد ظریف  با اعطای تقدیرنامه‌ای از خانواده این شهید سرافراز تقدیر کرد.

متن این نامه که به سرعت در فضای مجاز ی منتشر شد به شرح ذیر است:

"خانواده محترم شهید معزز محسن حججی.

سلام و درود خدا بر نخل های بی سر سرزمین شهادت و استقامت که عاشقانه و مظلومانه در راه عزت وشرف ایران و اسلام جان عزیز خود را تقدیم کردند.

شهادت مظلومانه محسن حججی عزیز، هرچند بسیار تلخ و اندوهناک بود، لکن حکایت از از رشادت جوانان برومند ایرانی و گواه صادقی بر حقانیت جمهوری اسلامی در مبارزه بی امان با تروریسم تکفیری است. سربلندی و استقلال ایران اسلامی با مجاهدت و جانفشانی عزیزان ارزشمندی همچون شهید حججی به دست آمده و میراث خون این شهدا، پشتوانه عظیمی برای دستگاه دیپلماسی کشور در پیگیری و احقاق حقوق ملت شریف ایران در عرصه جهانی خواهد بود.

اینجانب شهادت آن پاسدار جهادگر فرهنگی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی سلامتی و سعادت آن خانواده محترم را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.محمد جواد ظریف."



انتهای پیام/
نامه ظریف به خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی 

نظر شما