شناسهٔ خبر: 21974922 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

ترامپ سلطه جویی و خوی استکباری آمریکا را بیش از پیش نمایان کرده است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در دیدار فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان تاکستان با وی افزود: استبداد و سلطه جویی ترامپ و دولتمردان آمریکا همچنین حقانیت ایران در مجامع جهانی آشکار ساخته است.
وی ادامه داد داد: ترامپ در خصوص برجام دست آمریکا را برای جهان رو کرد و اکنون اروپا نیز حاضر به پذیرش مواضع این کشور نسبت به توافق هسته ای با ایران نیست چرا که چندین بار به خاطر همراهی آمریکا با بحران های شدید اقتصادی مواجه شده است.
استاندار قزوین گفت: ایران در قضیه برجام کاری کرد که آمریکا دیگر نمی تواند اجماع جهانی را بشکند و شاهد بودیم که پس از سخنان سخیف ترامپ بلافاصله کشورهای مختلف جهان نیز در حمایت از برجام موضع گرفتند.
زاهدی همچنین افزود: آمریکا به دنبال فروش اسلحه و تجهیزات نظامی خود است و به همین دلیل از ایجاد جنگ و آشوب در منطقه حمایت می کند.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی برای منافع خود دست به هر کاری میزند بنابراین ما باید صنایع موشکی و تجهیزات نظامی بازدارنده خود را براساس موازین شرعی و اسلامی خود تقویت کنیم، هرچند استکبار جهانی و همدستان منطقه ای آنها این اقدام را نپسندند.
استاندار قزوین گفت: باید در کنار مقابله با استکبار با زبان دیپلماسی نیز امور خود را پی ببریم تا دنیا بفهمد که ما اهل جنگ نبوده و به دنبال صلح و برقراری آرامش جهانی هستیم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به موضوع همه پرسی استقلال اقلیم کردستان از عراق، افزود: مسببان این کار و تحریک مردم کردستان عراق از این کار پشیمان هستند.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیت ها در همه مناطق استان، گفت: خداوند هیچ نقطه ای از زمین را محروم نیافریده بلکه تفاوت وجود دارد و باید آنها را شناخت و از بهره گیر کرد به گونه ای که نباید فراموش کنیم حتی در کویر بهترین منابع و خاک وجود دارد.
زاهدی همچنین با اشاره به لزوم توجه مدیران به بهره وری، افزود: نظام اداری ما بسیار بزرگ است و این مشکلات ریشه ای مانده و راه آن نیز کوچک سازی دولت و توجه بیشتر به موضوع بهره وری می باشد.
استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار توجه فرمانداران و بخشداران به همه ابعاد کاری خود شد و خطاب به آنان گفت: شما مدیران منطقه ای و نه مدیر یک بخش یا دستگاه هستید بنابراین باید به امور تمامی حوزه ها رسیدگی کنید.
زاهدی در قسمت دیگری از صحبت های خود با تمجید از برگزاری آیین عزاداری باشکوه در دهه اول محرم از سوی مردم استان از جمله تاکستان گفت: از حضور در مجالس عزاداری استان لذت بردم و تقریبا همه مداحی ها و سخنرانی ها در مناسبت ها و مساجد و حسینیه ها از با کیفیت خوبی برگزار شد و از مسائل خرافی و انحرافی در این سخنرانی ها خبری نبود.
وی در پایان حمایت از تاکداران و تولیدکنندگان کشمش در تاکستان را در راستای پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی از اولویت های اقتصادی استان دانست و گفت: برای رشد کشاورزی در استان باید روش های خود را بهینه و مدرن کنیم و در مصرف منابع آبی نیز صرفه جویی داشته باشیم.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*

نظر شما