شناسهٔ خبر: 21974230 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

کامران در گفتگو با افکار نیوز: افکارنیوز بررسی کرد؛ افکارنیوز بررسی کرد؛ ملکی در گفتگو با افکار نیوز مطرح کرد؛ افکارنیوز بررسی کرد کوچکی نژاد در گفتگو با افکار نیوز مطرح کرد؛ افکارنیوز نیوز بررسی کرد؛ افکارنیوز بررسی کرد؛ نقوی حسینی در گفتگو با افکار نیوز: افکار نیوز بررسی کرد؛ گزارش افکارنیوز از هشتک محبوب این روزهای ایرانیان؛ دهقان در گفتگو با افکار نیوز: افکارنیوز بررسی کرد؛ انتقام به بهانه اعتیاد؛

ژاپن حمایت خود از برجام را اعلام کرد

شبکه تلویزیونی 'ان.اچ.کی' ژاپن گزارش کرد وزیر امور خارجه این کشور به همتای ایرانیش گفته است که توکیو حمایت خود را از توافقنامه برجام ادامه می دهد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 «تارو کونو» و «محمدجواد ظریف» روز دوشنبه چند روز پس از آنکه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا گفت که پایبندی ایران به توافقنامه «1 + 5» را تایید نمی کند، با یکدیگر گفت و گوی تلفنی داشتند.

ترامپ در صحبت هایش گفته است که تصمیم گیری درباره اعمال مجدد تحریم ها علیه ایران را به کنگره واگذار می کند.

کونو به ظریف گفت که ایفای نقشی سازنده در حفظ ثبات منطقه برای ایران حائز اهمیت است و اظهار امیدواری کرد ایران برای حل و فصل این مساله از طریق گفت و گو تلاش کند.

ظریف نیز در پاسخ با قدردانی از موضع ژاپن گفته است ایران همانطور که تا کنون به توافقنامه هسته ای پایبند بوده است در آینده نیز متعهد باقی خواهد ماند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما