شناسهٔ خبر: 21974204 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری دو اردوی دیگر تا بازی های پاراآسیایی جوانان؛

میربابایی: تمرکز بر اصلاح تکنیک بازیکنان در اردوی دوم

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین درخصوص برگزاری دومین مرحله از اردوی تیم ملی بانوان برای حضور در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زهرا میربابایی، نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولان، در این خصوص گفت: تمرینات با حضور 6 ملی پوش از 21 مهر ماه به میزبانی هیات البرز آغاز شد و فردا، 26 مهر ماه به پایان می رسد.

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز افزود: در اردوی قبل که اردوی انتخابی نیز بود، 6 ورزشکار پس از برگزاری مسابقات برگزیده شدند تا به عنوان نمایندگان کشورمان در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات حضور یابند.

میربابایی خاطر نشان کرد: در این اردو بیشتر بر هماهنگی تاکتیک و نیز اصلاح تکنیک ها و حرکات ملی پوشان متمرکز بودیم و تلاش می کنیم تا زمان برگزاری مسابقات نمایندگان کشورمان را به آمادگی خوبی برسانیم. البته باید توجه داشت که تعدادی از این ورزشکاران برای اولین بار هست که حضور دریک رویداد برون مرزی را تجربه می کنند.

وی گفت: خانم فروغ بختیاری، ملی پوش تیم بزرگسالان نیز در زمان برگزاری اردو در کنار ورزشکاران حضور یافت که این اقدام انگیزه ورزشکاران را بالاتر برد. همچنین از میزبانی خوب هیات البرز تشکر می کنم که امکانات مورد نیاز را برای تیم فراهم کردند.

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز در پایان اعلام کرد: تا زمان برگزاری مسابقات دو مرحله دیگر نیز اردو داریم که یکی از آنها متصل به اعزام خواهد بود.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان با 6 ورزشکار در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات حضور   خواهد یافت که جوان ترین آنها 17 سال و بزرگ ترین آنها 22 سال دارد.

نظر شما