شناسهٔ خبر: 21974191 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

عقب‌نشینی سوال‌برانگیز ستاره تکواندو/ ساعی نمی‌توانست نام‌نویسی کند؟!

خبرگزاری میزان- قهرمان سابق تکواندو که یکی از گزینه‌های اصلی ریاست فدراسیون تکواندو تلقی می‌شد از نام‌نویسی برای ریاست تکواندو خودداری کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، هادی ساعی ستاره تکواندوی ایران که در سال‌های اخیر سمبل مخالفت با رئیس فدراسیون تکواندو بوده و تیم ستاره‌های بیرون گود مانده همواره از او به عنوان فردی اصلح برای ریاست این فدراسیون نام می‌بردند، از نام‌نویسی برای ریاست فدراسیون خودداری کرد.

ساعی که در گفت‌وگو با میزان از قطعی بودن تصمیمش مبنی بر عدم نام‌نویسی در مجمع تکواندو خبر داده است، به صراحت اعلام کرد که از مختار کلانتری در انتخابات این فدراسیون حمایت خواهد کرد.

اینکه قهرمان پرافتخار کشورمان به هر دلیلی تصمیم گرفته تا برخلاف آنچه پیش‌بینی می‌شد کاندیدای ریاست فدراسیون نشود برای ما قابل احترام است اما شنیده میشود که ساعی شرایط نامنویسی را نداشته!

یکی از قوانین نام‌نویسی در انتخابات فدراسیونها داشتن حداقل مدرک تحصیلی فوق لیسانس است که شنیده می‌شود به علت اینکه ساعی هنوز موفق به دریافت فوق لیسانس نشده (وی مدرک لیسانس شهرسازی دارد)، جواز نام‌نویسی در انتخابات فدراسیون تکواندو را کسب نکرده است.

در هر صورت ساعی ستاره بی چون و چرای تکواندوی ایران است و روشن است که اگر علاقه‌ای برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون دارد، باید حداقل چهارسال دیگر منتظر بماند.

این در حالی است که محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو به زودی برای حضور در انتخابات این فدراسیون نام‌نویسی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما