شناسهٔ خبر: 21973936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی وضعیت نامطلوب راههای برون شهری نهاوند+فیلم

در صورت تأمین اعتبار ۳ میلیار تومانی محور حادثه خیز نهاوند_فیروزان تا اواخر خرداد چهارخطه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزهمدان، مدیرساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان در برنامه گفتگوی ویژه خبری  با اشاره به نقاط حادثه خیز نهاوند گفت: محور آورزمان ، نهاوند و فیروزان  یکی از مسیرهای ذکر شده است که در شش ماهه نخست سال ۹۶ بیست و سه کشته و افزون بر ۱۲۰ نفر زخمی داشته است.

آقای نادیان رفیع ادامه داد: طول این مسیر ۴۲کیلومتر است که تاکنون با دریافت اعتباراتی از محل ردیف رفع نقاط حادثه خیز حدودا" ۸کیلومتر آن چهار خطه شده و تا خرداد ۹۷ حدود هشت کیلومتر دیگر آن اصلاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه طول محور فیروزان به نهاوند۵۳کیلومتر است که تقریبا"۴۰کیلومتر آن در حوزه استان همدان واقع شده است افزود: برای شروع چهارخطه کردن این مسیر برآوردها و مطالعات لازم انجام شده که پس از تأمین اعتبار ودریافت مجوز مناقصه از وزارتخانه عملیات راهسازی را شروع خواهیم کرد. 

اودر خصوص سه راهی شعبان یکی دیگر از نقاط حادثه خیز نهاوند هم گفت: با سفر آقای نوبخت به همراه آقای کشاورزیان رئیس سازمان راهدی به استان مقررشد علاوه بر احداث تقاطع همسطح توسط اداره راه و شهرسازی، یک زیرگذری هم مخصوص روستای شعبان از طریق اداره کل راهداری انجام شود.
اوگفت:تمامی مطلعات وبرآوردها دراین خصوص انجام شده ومنتظر ابلاغ اعتبار هستیم تا انشاا... کاررا شروع کنیم.

 

 

 

 

 

نظر شما