شناسهٔ خبر: 21973869 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران؛

عصبانیت نتانیاهو نشان دهنده درستی مواضع اخیر ظریف است

صاحب‌خبر -

حمیدرضا مقدم فر صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در مورد توییت ظریف وزیر امور خارجه کشورمان درباره این که تمامی پسران، دختران و مردان و زنان ایران اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و پیام نتانیاهو به وی مبنی بر خروج از توییتر این مطلب را بیان کرد.
وی گفت: این اقدام نتانیاهو در مورد توییت وزیر امور خارجه، یکی از نمادهای آشکار کننده ماهیت رژیم اشغال گر قدس است.
این کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک افزود: این نشان دهنده ماهیت و روحیه دیکتاتوری و ظالمانه آنان است که فردی مثل نتانیاهو با عصبانیت می گوید ' از توییتر خارج شو '، یعنی این فقط مال ماست و ما باید بگوییم در آن چه باشد و چه نباشد، در صورتی که رسانه محل اظهار نظرهای متفاوت است.
مقدم فر تصریح کرد: ماهیت رژیم اشغالگر قدس حذف است، آنان در گذشته برخی دانشمندان هسته ای ما را حذف فیزیکی کردند و امروز نیز چهره های سیاسی مانند ظریف را نمی توانند تحمل کنند و این گونه پیام می دهند که از توییت خارج شو.
این استاد دانشگاه گفت: ما در گذشته هم شاهد بودیم نامه های رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی در توییتر منتشر شد، پس از گسترش و مورد توجه قرار گرفتن این نامه ها، با فشارهای رژیم صهیونیستی جریان نامه ها و گفت وگو ها و بحث هایی که پیرامون ان انجام می شد، در مقطعی از توییتر حذف شد، هم اکنون هم مشاهده می کنیم که نتانیاهو در مورد توییت ظریف این گونه سخن می گوید.
مسوول فرهنگی مجمع بیداری اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر دشمنان اسلام از ما خشمگین نباشند، باید در مفید بودن خود شک کنیم، زمانی که نتانیاهو این گونه عصبانی است و این پیام را به وزیر خارجه می دهد، نشان دهنده این است که مواضع اخیر ظریف وزیر امور خارجه درست و حرکتش صحیح است.
محمد جواد ظریف پیشتر در توئیتی نوشت: پسران، دختران، مردان و زنان ایران اعضای سپاه پاسداران انقلاب هستند.
این جمله ظریف، خشم نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برانگیخت تا جایی که در پیامی ویدیویی از ظریف خواست تا حساب کاربری خود را در توییتر حذف کند.
سیام**9121*1436* خبرنگار: سمیه لاری*انتشار: داود پورصحت*

انتهای پیام /*

نظر شما