شناسهٔ خبر: 21972597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

موکب اربعین اوقاف زنجان در ورودی شهر سامراء مستقر می شود

زنجان-مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: موکب اداره‌کل اوقاف زنجان با همکاری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان در ورودی شهر سامراء مستقر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر جنتی صبح سه شنبه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین، افزود: موکب اداره‌کل اوقاف زنجان با همکاری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان در ورودی شهر سامراء و قبل از گیت ورودی حرم امامین عسگرین مستقر خواهد شد و در این موکب شش کار گروه و ۱۸ کمیته به زائران و عزاداران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: پیش بینی پذیرایی ۷۰۰ هزار زائران اربعین در کشور عراق در محل سامرا آماده خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مدت زمان حضور اداره کل اوقاف استان زنجان در موکب اربعین در بازه زمانی پنجم ماه صفر تا ۲۵ همین ماه نزدیک به ۳۰۰ هزار وعده غذای گرم و ۴۰۰ هزار میان وعده چای، خرما، آب معدنی بین زائران توزیع خواهد شد.

جنتی تاکید کرد: در این موکب به طور سه شیفت صبح، عصر، شب و به طور ۲۴ ساعته خدمات ارائه می‌شود و برپایی نماز جماعت، صبحانه، نهار، شام و بسته‌های فرهنگی یکی از خدماتی است که در این موکب ارائه خواهد شد و ۳۰۰ قلم کالا از ایران خریداری و با ۱۵ دستگاه کامیون به سامرا ارسال می شود.  

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: همزمان با برنامه‌های موکب اربعین برنامه‌های مناسبتی این ایام اجرا می شود.

نظر شما