شناسهٔ خبر: 21972480 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده آستارا: تعدادی از متخلفان مسکن مهر این شهرستان دستگیر شدند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ولی داداشی عصر دوشنبه در بازدید اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از طرح های عمرانی آستارا افزود: مسکن مهر آستارا 900 واحد است اما یکهزار و 400 نفر مشتری دارد و برخی از واحدها با کلاهبرداری های مسئولان شرکت های تعاونی، به سه یا چهار نفر فروخته شده است.
وی اضافه کرد: میزان هزینه های حیف و میل شده در این طرح، 60 میلیارد ریال است و دستگیری همه کلاهبرداران آن در دستور کار قرار دارد.
وی اظهار کرد: تکمیل همه واحدهای مسکن مهر آستارا نیازمند 80 میلیارد ریال اعتبار است و امیدواریم با حمایت دولت و اختصاص اعتبار لازم، شاهد تکمیل و واگذاری آنها باشیم.
داداشی با اشاره به تخلفات زیست محیطی صورت گرفته در تالاب استیل آستارا، بیان کرد: روند حذف و برداشت جاده وسط تالاب با جدیت ادامه دارد اما از متقاضیان سرمایه گذاری در طرح گردشگری این تالاب، با رعایت چارچوب قانون و ملاحظات زیست محیطی حمایت خواهد شد.
او با بیان اینکه طغیان رودخانه مرزی آستارا چای در هنگام بارش، تهدیدی برای روستاهای مرزی آستاراست، تصریح کرد: بستر این رودخانه بعد از رایزنی های بین المللی و اخذ مجوزهای لازم، لایروبی خواهد شد و ساخت دیواره مناسب برای آن باید در دستور کار باشد.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی آستارا بهترین ظرفیت برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است اما باید زمینه فعالیت آنها فراهم شود تا رغبت سرمایه گذاری داشته باشند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030

انتهای پیام /*

نظر شما