شناسهٔ خبر: 21972238 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرسپولیس ایران _الهلال عربستان ،غیرت در برابر ثروت / چشم انتظاری میلیونی ارتش سرخ در عمان

سرخپوشان پایتخت امروز سه شنبه در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط عمان به مصاف تیم الهلال عربستان می‌روند.

صاحب‌خبر -

////به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاگردان برانکو در بازی حساس و مهم مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه ساعت 19:30در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط عمان پذیرای تیم الهلال عربستان هستند.

سرخپوشان پایتخت در حالی باید امروز سه شنبه به دیدار شاگردان رامون دیاز بروند که در بازی رفت با نتیجه 4 بر صفر شکست سنگینی متحمل شدند.

آنها برای جبران شکست سنگین بازی رفت کار سختی برابر الهلال در عمان پیش رو دارند و چند بازیکن شاخص خود از جمله طارمی، احمدزاده و ماهینی را در اختیار ندارند.

پرسپولیسی ها در بازی رفت به علت اشتباهات فراوان در همه خطوط خود شکست سنگینی برابر تیم الهلال عربستان متحمل شدند و باید دید برانکو نقاط ضعف تیم خود را در بازی برگشت رفع کرده است یا نه.

سرخپوشان پایتخت بعد از بازگشت از امارات با مسائل حاشیه ای مواجه شدند و شب نشینی و خوشگذرانی برخی از بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی با الهلال موجب ایجاد جنجال برای این تیم شد.

با وجود اینکه مسئولان پرسپولیس خوشگذرانی بازیکنان خود را قبل از بازی با الهلال رد کردند اما حراست وزارت ورزش و جوانان به این مسئله ورود کرد و قرار است درباره بازیکنان متخلف تصمیم بگیرد.

این موضوع تمام حواشی پرسپولیس نبود و تقسیم پول اهدایی هوادار متمول بین 3 کارمند باشگاه جنجال تازه ای در این تیم ایجاد کرد. به هر حال مسئولان پرسپولیس پول اهدایی هوادار متمول را تکذیب نکردند اما بیان کردند که این پول بین بازیکنان بعد از برد برابر الاهلی عربستان تقسیم شده است.

به هر حال پرسپولیسی ها با تمام مسائل حاشیه ای توانستند که از سد استقلال خوزستان عبور کنند و با روحیه بالا خود را آماده بازی با الهلال عربستان کنند.

شاگردان برانکو در بازی با استقلال خوزستان 3 گل را در 10دقیقه به ثمر رساندند و این موضوع پرسپولیسی ها را امیدوار کرد که می توانند شکست 4 بر صفر برابر الهلال را در عمان جبران کنند.

البته تیم الهلال عربستان قابل قیاس با استقلال خوزستان نیست و بازیکنان این تیم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و عمر خربین مهاجم این تیم عربستانی با هت تریک در بازی رفت برابر پرسپولیس به تنهایی کار سرخپوشان را در امارات یکسره کرد.

سید جلال حسینی، محمد انصاری و کمال کامیابی نیا در بازی رفت برابر الهلال عربستان نبودند اما آنها در بازی برگشت حضور دارند و برانکو امیدوار است با استفاده از این بازیکنان خط دفاع و هافبک خود را برابر الهلال مستحکم کند تا دروازه تیمش در بازی برگشت باز نشود.

البته مهدی طارمی و حسین ماهینی به علت محرومیت و فرشاد احمد زاده به علت مصدومیت در بازی برگشت حضور ندارند اما نیمکت پرسپولیس نسبت به فصل گذشته قدرتمند تر شده است و بازیکنانی همانند بشار رسن، سیامک نعمتی و شایان مصلح می توانند جایگزین های خوبی برای غایبان پرسپولیس باشند.

در آن سوی میدان، شاگردان رامون دیاز در بازی رفت 4 گل به پرسپولیس زدند تا با خیالی راحت خود را آماده بازی برگشت برابر سرخپوشان کنند.

البته آنها خوب می دانند که فوتبال قابل پیش بینی نیست و خیلی از تیم ها توانستند نتیجه بازی را به سود خود بازگردانند و پرسپولیس هم از این موضوع مستثنا نیست. به هر حال آنها با تمام توان پا به زمین مسابقه می گذارند تا مقتدرانه به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا راه یابند اما کار سختی برابر سرخپوشان پایتخت دارند.

نواف العابد، مجاهد المنیع و عبداله عطیف غایبان الهلال عربستان در این بازی هستند و وضعیت سلمان الفرج هم مشخص نیست.

به هر حال باید دید پرسپولیسی ها می توانند 4 گل خورده را در عمان جبران کنند یا از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا وداع تلخی خواهند داشت.

احمد ابوبکر، حامد المیاحی، ابوبکر مسلم و لاو مینگ لئون داوران این بازی هستند و چول کون جو ناظر داوری این بازی است.

تیم فوتبال الهلال عربستان با برتری چهار بر صفر در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس تهران در آستانه حضور در فینال این رقابت ها قرار گرفته است و تنها یک معجزه توسط شاگردان برانکو ایوانکوویچ می تواند این تیم را از حضور در ششمین فینال آسیایی اش محروم کند.

رئیس های عربستان تاکنون پنج بار طعم حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده اند و حتی درصورت شکست با اختلاف کمتر از چهار گل مقابل پرسپولیس در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط عمان هم می توانند این آمار را به شش برسانند.

انتهای پیام/

شاگردان برانکو در انتظار معجزه

نظر شما