شناسهٔ خبر: 21968589 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کلوپ: ماریبور تیم باکیفیتی است/ بعد از بازی مقابل منچستریونایتد ناامید بودیم

R7879/P1361/S3,28/CT10

سرمربی لیورپول ضمن تمجید از بازیکنانش، رقیب لیورپول را هم مورد ستایش قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماریبور در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از قرمزها و تیم کشور اسلوونی پرداخت.

 او گفت:  این فصل 2 شکست مقابل  لسترسیتی در جام اتحادیه و مقابل منچسترسیتی در لیگ داشتیم. خب در شرایط فعلی 99 درصد تیم‌های باشگاهی به این سیتی آماده می‌بازند! پس دلیلی ندارد نمایشمان در این فصل را زیر سوال ببریم و اعتماد به نفس خودمان را از دست بدهیم. شجاع و با تمرکز مقابل  یک  تیم بزرگ در لیگ قهرمانان  بازی خواهیم کرد.ماریبور تیمی باکیفیت است. باید تنها به پیروزی در این جدال فکر کنیم و فعلا در اندیشه رقابت‌های بعدی نباشیم.

او در ادامه افزود: موظف هستیم اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم. بعد از بازی مقابل منچستریونایتد نا امید بودیم چون خودمان را شایسته نتیجه بهتری می‌دانستیم. تیم ما در شرایط خوبی قرار داشته و مشتاقانه به سوی آینده حرکت می‌کنیم.  باید در نظر داشته باشیم چقدر برای رسیدن به لیگ قهرمانان تلاش کردیم.اگرچه تا به حال عملکرد خوبی داشته‌ایم اما امتیازات مهمی را از دست داده‌ایم. بنابراین از ادامه فصل فقط باید فکر نتیجه گرفتن باشیم.

 انتهای پیام/

نظر شما