شناسهٔ خبر: 21968408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیر جمعیت هلال احمر بانه در گفت‌وگو با تسنیم:

۲۷۰ میلیون ریال به بیماران سرطانی و صعب‌العلاج بانه‌ای کمک شد

R7848/P1361/S6,66/CT1

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بانه گفت: در شش ماهه نخست امسال ۲۷۰ میلیون ریال به بیماران سرطانی و صعب‌العلاج این شهرستان کمک شد.

صاحب‌خبر -

آزاد فتاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بانه با اشاره به اهداف و رسالت بشردوستانه اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال 270 میلیون ریال کمک به بیماران سرطانی، صعب‌العلاج و خسارت‌دیدگان ناشی از آتش‌سوزی، سیل، رعد و برق و همچنین نوشت‌افزار و پوشاک در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و اسباب بازی در بین کودکان مناطق محروم روستایی انجام و توزیع شده است.

وی گفت: همچنین امسال به 12 نفر از بیماران سرطانی و صعب‌العلاج که تحت حمایت هیچ ارگان و نهادی نیستند 40 میلیون ریال مساعدت مالی شده است.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بانه با اشاره به کمک‌های صورت گرفته به 9 نفر از شهروندانی که منازل آنها امسال از طریق آتش‌سوزی و رعد و برق دچار خسارت شده بود، تصریح کرد: کمک‌ها شامل 9 چادر مسافرتی، پتو، موکت، وسایل گرمایشی و کالاهای خوراکی به ارزش 100 میلیون ریال بوده است.

فتاحی افزود: در بخش کمک به دانش‌آموزان نیازمند نیز هشت میلیون تومان در قالب توزیع نوشت‌افزار و پوشاک انجام و پنج میلیون تومان نیز اسباب‌بازی برای کودکان محروم روستایی شهرستان خریداری شد.

انتهای پیام/

نظر شما