شناسهٔ خبر: 21968036 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رکورددار دوی استقامتی: پنج رکورد شکستم هنوز پاداشش را نگرفته‌ام

71552

پریسا عرب، دونده استقامتی ایران می‌گوید که هنوزم پاداش شکستن پنج رکوردش را نگرفته است.

صاحب‌خبر -

پریسا عرب در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد رکودشکنی‌های خود و پاداش‌هایش، اظهار کرد: پنج رکورد زدم، اما برای هیچ کدام از آنها پاداشی نگرفته‌ام. پاداش هر رکورد مبلغ پانصدهزار تومان است و در مجموع  2 میلیون و پانصدهزار تومان جمع پاداش‌های من است، آیا یک فدراسیون این مبلغ را ندارد؟ من باز هم درخواست داده‌ام اما هنوز بی نتیجه‌ بوده است.

رکورددار دوی استقامتی ادامه‌ داد: چند ماه پیش به رییس فدراسیون برای دریافت پاداش‌هایم نامه زدم، اما آن را پاره کرد. این موضوع روی روحیه من تاثیر زیادی داشت. با همه این شرایط دوباره تلاش کردم و باز هم رکوردهای دوی ۵ هزارمتر و ۱۰ هزار متر را در لیگ جا به جا کردم.

عرب خاطر نشان کرد: من بدون رقیب و در جریان باد رکوردها را جا به جا کردم. در حالی که رکورددارهای قبل من در ژاپن و در سطح دریا به این مهم رسیده بودند. فدراسیون در عین شایستگی‌ام مرا اعزام نمی‌کند. من اگر به مسابقات برون مرزی اعزام شوم رکوردهایم بهتر از اینها هم خواهد بود.

وی در مورد شکستن رکورد نیمه ماراتن گفت: رقابت‌های بین‌المللی باکو تنها رقابت برون مرزی من بود که با هزینه شخصی رفتم و توانستم در نیمه ماراتن (۲۱ کیلومتر) رکورد ایران را جا به جا کنم.

او در مورد لیگ دوومیدانی ایرانی، اظهار کرد: شرایط مسابقات لیگ خوب بود. من توانستم چهار رکورد هم در لیگ جا به جا کنم. البته من در لیگ رقیبی ندارم و فاصله من تا نفر قبلی ام حدود سه ‌دقیقه بود.

عرب در پایان گفت‌:  امیدوارم فدراسیون اردوهایی را برای دوهای استقامتی فراهم کند تا انگیزه ما بیشتر شود و پیشرفت بهتری حاصل شود.

انتهای پیام

نظر شما