شناسهٔ خبر: 21966412 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* سیاستمداران اروپایی هم مدعی پایبندی طرفین و از جمله آمریکا به تعهدات برجام هستند و هم برنامه موشکی و قدرت منطقه‌ای ایران را بی‌ثبات‌کننده می‌دانند. خیلی ساده می‌توان نتیجه گرفت که اروپا به همان سویی می‌رود که آمریکا در برجام حرکت می‌کند. زیرا منافع بیشتری برایش دارد.
4866---0936
* به‌رغم تظاهر به دیوانگی ترامپ آمریکا درصدد جریان مجدد مذاکرات است اما مردم ایران دیگر اجازه چنین اتفاقی را نخواهند داد.
0434---021
* نتیجه اصرار دولت به انجام تعهدات هسته‌ای ایران در مقابل بدعهدی طرف مقابل این بود که دشمنان نسبت به گذشته گستاخ‌تر شدند، امیدوارم آقای روحانی، دیگر رویه‌ای در پیش بگیرد که در آن نقش عزم ملی و نقدپذیری مسئولان پررنگ باشد.
7772---0938
* چند سال پیش داخل کفش راستم نوشتم مرگ بر آمریکا و داخل کفش چپم نوشتم مرگ بر اسرائیل و هنوز جوهرش پاک نشده اگر هم پاک شود باز هم می‌نویسم تا هر وقت خواستم بپوشم در یادم باشد که این دو رژیم، دشمن ما مسلمانان به خصوص ایرانی‌ها هستند. ترامپ با همه دیوانگی‌اش خیلی خوب می‌داند که چه می‌کند. آمریکا چه با آن باهوش و مؤدب و چه با این دیوانه هیچ‌گاه مورد اعتماد نبوده و نخواهد بود.
محمودی
* مدعیان اصلاحات معتقد به کدخدایی آمریکا بر جهان هستند اما از سویی دیگر رئیس‌جمهور آمریکا را دیوانه خطاب می‌کنند. چه توطئه‌ای در این یک بام و دو هوا نهفته است!
3767---0919
* تجربه 40 سال بعد از انقلاب نشان داده که اعتماد به غرب یک سراب و خطایی جبران‌ناپذیر است. مقامات اروپایی حاضر نیستند برای برنامه هسته‌ای ایران منافع‌شان در ارتباط با آمریکا را به خطر بیندازند.
0051---0913
* غرب به سرکردگی آمریکا به حدی شیاد و مکار است که با دیوانه‌بازی‌های هنرمندانه ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا کاری کرده که ما در داخل ایران قبول کنیم برجام توافق خوبی برای کشور بوده و دو دستی به آن بچسبیم!
6858---0919
* دولتمردان ما در برجام به دشمن اعتماد کرده‌اند حال که از برجام چیزی جز خسارت عاید کشور و ملت نشده تبلیغ می‌کنند که رئیس‌جمهور آمریکا دیوانه است، اگر ترامپ دیوانه است پس چرا به قول مدیر مسئول روزنامه کیهان یک بار به ضرر اهداف استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی قدم برنداشته است.
2770---0912
* قرار گرفتن اروپا در مقابل آمریکا خیالی بیش نیست و صداوسیما نباید به بهانه ایجاد آرامش در این دام جدید بیفتد. چون همه قرائن غیر از این توهمات را نشان می‌دهد.
7399---0990
* انگلیس به آمریکا قول داده که ایران را بر سر مذاکرات جدید حاضر می‌کند آن وقت دولتمردان ما نگاهشان بعد از آمریکا به اروپا است، متأسفانه گویا مسئولان ما نمی‌خواهند عبرت بگیرند!
6210---0936
* کسانی که در هنگام امضای سند برجام به جشن و پایکوبی پرداختند و منتقدین را به تمسخر گرفته و آنها را بی‌سواد و افراد ناکارآمد تلقی کردند، اکنون چه پاسخی برای دلسوزی‌های آنها دارند؟ آیا نباید پس از اثبات حقانیت نظر منتقدان حداقل یک عذرخواهی از آنها و ملت بکنند؟!
0876---031 و 6290---0915
* آمریکا غیر از ویژگی شیطانی صفت سگی هم دارد یعنی اگر از این دولت پرخاشگر بترسی تشویق به حمله خواهد شد. پس باید مقابل آن ایستاد.
2909---0912
* هماهنگی بین آمریکا، ‌اروپا و رژیم اشغالگر قدس در دشمنی با ایران تنها در موضوع هسته‌ای یا موشکی خلاصه نمی‌شود. این دشمنان از اساس و پایه با ایران و نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند.
2619---0990
* آمریکا به شدت از تهدید سپاه جا زد! و این تاثیر نیروهای ولایی است که خفاشان چشم دیدن آنان را ندارند. چرا صدا و سیما در این مقطع حساس به تبیین و تحلیل این موارد نمی‌پردازد؟!
سید کیومرث
* آقای دکتر صالحی گفته است ظرف 4 روز آب سنگین اراک را راه‌اندازی و سانتریفیوژها را به آمار قبل از برجام می‌رسانیم؟! عرض می‌کنم چطور می‌توانند این کار را کنند در حالی که بیش از 4 روز زمان برد تا بتن‌ریزی کردید و دانشمندان نیز در یک بازه زمانی حدود ده ساله سانتریفیوژها را به بالای 19 هزار رساندند؟!
گلرنگی- قم
* عربده‌کشی‌های ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل ناراحتی از تشکیل جبهه مقاومت در منطقه و ناکام ماندن آمریکا در اجرای توطئه‌های شوم خود است. آمریکایی‌ها همان‌هایی هستند که تعدادی از نیروهای زبده‌شان وقتی در خلیج‌فارس دستگیر شدند در حال قالب تهی کردن بودند!
8902---0914
* این چه تدبیری است که برجام را مثل گوساله سامری پرستش می‌کنند؟! آمریکا هم برجام را از محتوا خالی کرده و با حفظ پوسته آن با ما بازی جدیدی را شروع کرده است.
0801---0915
* ترامپ عروسک خیمه‌ شب بازی صهیونیست‌ها شده، صهیونیست‌هایی که بنیانشان از تار عنکبوت هم سست‌تر است. عربده‌های آمریکا نیز همچون وزوز پشه گذراست.
1261---0916
* آمریکایی‌ها وقتی موفق بشوند ایمان دولتمردان ما به یاری الهی را از آنان بگیرند(مثل آنچه که در برجام اتفاق افتاد) گستاخی‌های خود را بیشتر می‌کنند، چنان‌که کردند. تنها راه، ایمان به خدا و استقامت است.
0685---0916
* با دیدن برنامه «ثریا» با موضوع سفر به روسیه جمعه شب(96/7/21) سیما، به عنوان یک ایرانی، متاسف شدم که چرا دولت بازار بکر همسایه شمالی را به پای برجام بدفرجام هدر داده است! حیف حیف...
8520---0912
* چرا دولت در مقابله با موضع‌گیری خباثت‌آلود ترامپ تنها لفاظی می‌کند! اقدام عملی کو؟! جا دارد در پاسخ به آن پلید برخی محدودیت‌های برجام را برطرف کنیم.
4652---0912 و 9662---0902
* آقای رئيس‌جمهور در این پنج سال تا توانست به منتقدین دلسوز کشور توهین کرد. حتی سپاه پاسداران که ضامن امنیت کشور است از زیر تیغ اهانت‌ها در امان نماند. فراموش نکنیم که دشمنان در اقدامات و مواضع خود به ما نگاه می‌کنند.
4862---0912
* آقای رئیس‌جمهور چرا بعد از به تاراج رفتن هسته‌ای کشور موضع انقلابی گرفته است. آیا این حرف‌های انقلابی ایشان چیزی را می‌تواند برگرداند؟
6271---0914
* واقعا اگر مسئولین دلشان برای تولید داخلی می‌سوزد و تمایل دارند مردم کالاهای داخلی مصرف کنند که باعث چرخش چرخ اقتصاد و کاهش بیکاری شود، باید از ورود کالاهای قاچاق و نیز کالاهای مصرفی دارای مشابه داخلی به جد جلوگیری کنند و عوارض و مالیات و نرخ تعرفه‌های آب، برق و گاز را تا حد ممکن کاهش دهند... و نمایشگاه تولیدات داخلی راه‌اندازی کنند تا تولیدکنندگان را وادار به بالابردن کیفیت تولیدات خود نمایند.
اصغر رهگو- قزوین
* جانبازی هستم که وام مسکن مهر از سهمیه بنیاد شهید در بانک مسکن دریافت کرده‌ام. قرار بوده مسکن را در سال 92 تحویل دهند که تا به حال متأسفانه نداده‌اند، قرار بوده 11 میلیون به جز وام از ما بگیرند که 17 میلیون گرفته‌اند ولی هنوز از سند منزل خبری نیست، علاوه بر اینکه از ضامنم مبلغ اقساط را برداشته‌اند از یارانه همسرم در بانک سپه هم برداشته‌اند! وقتی پیگیری می‌کنم مسئولان امر می‌گویند این خطا و خلاف است ولی کسی زیر بار نمی‌رود!
بهمن ابراهیمی- اسلام‌آباد غرب
* با توجه به اعلام مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور مبنی بر به تعویق ‌افتادن تست مخزن گاز سی‌ان‌جی خودروها به مدت سه ماه، وقتی به مراکز فنی خودروها مراجعه می‌کنیم از پذیرش ما امتناع می‌کنند و اعلام می‌دارند دستور‌العمل آن به ما ابلاغ نشده است. از مسئولان امر درخواست می‌شود این مشکل را برطرف کنند تا معاینه فنی عادی خودروها انجام گیرد و پس از سه ماه، تست مخزن گاز دوگانه‌سوزها هم صورت گیرد.
عزیزی

نظر شما