شناسهٔ خبر: 21962378 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مهاجم تیم پرسپولیس: با گل های بیشتری می توانستیم استقلال خوزستان را شکست دهیم

علی علیپور پنجشنبه پس از بازی با استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:دوست داشتم در این دیدار هتریک کنم اما در کل هدف ما برد تیم است و برای

صاحب‌خبر - علی علیپور پنجشنبه پس از بازی با استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:دوست داشتم در این دیدار هتریک کنم اما در کل هدف ما برد تیم است و برای پرسپولیس از هیچ تلاشی دست بر نمی داریم.
وی افزود:2 تیم بازی خوب و جانداری به نمایش گذاشتند که فکر می کنم هر بیننده ای از تماشای این دیدار لذت کافی را برد.
زننده دو گل تیم پرسپولیس افزود: استقلال خوزستان تیم خوب و جوانی است و در بعضی از دقایق بازی ما را اذیت کرد. اگر چه در یکی دوسال اخیر با مشکلاتی مواجه هستند اما باید بگویم که آن ها سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارند.
علیپور با بیان این که بسیار خوشحالم که توانستم با زدن 2 گل، تلاش بازیکنان تیم را به ثمر برسانم افزود: پیش از آغاز بازی متحد شدیم که با ارائه یک بازی قشنگ یک برد شیرین به هواداران خود تقدیم کنیم که خوشبختانه این امر محقق شد. از تماشاگران که در این بازی ما را تشویق کردند صمیمانه تشکر می کنم.
وی در خصوص بازی تیمش مقابل الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام باشگاه های آسیا گفت: قطعا یک بازی بسیار سخت در مقابل نماینده عربستان خواهیم داشت. ما در بازی رفت نمایش خوبی نداشتیم و شکست بدی متحمل شدیم لذا باید تلاش کنیم که آن باخت را جبران کنیم. ما هیچ گاه نا امید نیستیم و همیشه به دنبال بردن هستیم. امیدوارم با دعای خیر مردم با دست پر از میدان خارج شویم.
دیدار بین 2 تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته نهم رقابت های لیگ برتر با برتری 3 بر 1 سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.
6068
خبرنگار:محمدشاکری ** انتشار:محمدعلی فریدپناه

نظر شما