شناسهٔ خبر: 21962000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار پیشین گلستان:

فضای مجازی تقوای خبر رارعایت کند/همواره پیگیر مطالبات گلستان بودم

گرگان - استاندار پیشین گلستان گفت: فضای مجازی باید تقوای خبری را رعایت کند و روح همدلی را نسبت به استاندار داشته باشد، اگر غیر از این باشد تلف کردن انرژی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن صادقلو بعدازظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار گلستان، اظهار کرد: خدا را شاکریم که اجلاسیه چهارهزار شهید استان را برگزار کردیم.

وی با اشاره از درگذشت فرماندار بندرترکمن در فاجعه منا گفت: خانم نازقلیچی فرمانداری بود که مورد تمجید رهبر انقلاب قرار گرفت.

وی افزود: وجود آیت الله نورمفیدی برای استان برکت آور بوده و ارشادهای ایشان در استان همواره یک نعمت بوده که همگرایی و وحدت به همراه داشته است.

صادقلو تصریح کرد: آقای رحمانی فضلی ثبات کشور در منطقه را ایجاد کردند و پشتیبانی‌های ایشان از نکات برجسته برای زمینه سازی این ثبات بود.

وی ادامه داد: این جلسه تکریم تمام مدیران استان بوده زیرا همه آنها کار کرده‌اند و باید از تمامی مسئولان به خصوص شورای تامین تشکر ویژه داشته باشم.

تمام ۱۲۱ پروژه سفر رئیس جمهور در گلستان اقدام شد

استاندار پیشین گلستان با تبریک به استاندار جدید گلستان گفت: وجود ایشان به دلیل همجواری نیمه بومی محسوب می‌شود و حضور آقای هاشمی برای استان برکتی خواهد بود.

صادقلو افزود: باید به تداوم در گلستان فکر کنیم و همه در خدمت تحویل احسن به آقای هاشمی باشیم زیرا به گفته رهبر انقلاب و رئیس جمهور، استاندار مانند رئیس جمهور استان است.

وی بیان کرد: فضای مجازی باید تقوای خبری را رعایت کند و روح همدلی را نسبت به استاندار داشته باشد، اگر غیر از این باشد تلف کردن انرژی است.

صادقلو خاطرنشان کرد: در تمام اقدامات در استان گلستان همه تلاش کردند، ما هیچ گاه از مطالبات کوتاه نیامدیم و اسناد بالادستی استان که در ۶ جلد است را تهیه کردیم.

وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به گلستان در ۱۲۱ پروژه تفاهم داشتیم که تمام آنها اقدام شده است، همچنین ۶ عنوان تصمیمات سفر بوده است.

صادقلو در هصوص لایحه منطقه آزاد اینچه برون گفت: در سه مرحله لایحه به مجلس ارائه داد و امروز به دنبال نتیجه نهایی هستیم.

وی اضافه کرد: ۵۲ هزار هکتار توافقنامه اجرایی زهکشی بوده که ۲۴ هزار هکتار اقدام شده است.

گلستان در رتبه هفتم اقتصاد مقاومتی و رتبه ششم اعطای تسهیلات

استاندار پیشین گلستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی سد نرماب گفت: پروژه آشوراده هم پیچیدگی خودش را دارد و کلیات آن تصویب شده و جزییات آن در کمیسیون ماده دو باقی مانده است.

صادقلو تصریح کرد: در موضوع راه آهن مشکل در تراز ملی بود و ارزیابی مجدد از لحاظ هزینه‌ای پیدا کرده و امیدواریم در دوره جدید کلنگ زنی شود.

وی ادامه داد: ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار تملک استان بوده و اعتبارات هزینه‌ای ۲۸۲ میلیارد تومان است.

صادقلو افزود: نرخ بیکاری از ۱۳.۷ درصد به ۱۱.۶ درصد رساتده بودیم و در حال حاضر ۱۲.۶ درصد است.

وی یادآور شد: گلستان رتبه هفتم اقتصاد مقاومتی و رتبه ششم در تسهیل را در اختیار دارد و در ۳۰ شاخص افزایش ۶ تا ۱۸ پله‌ای داشته‌ایم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۹ هزار و ۶۰۰ پروژه را با ۶ هزار میلیارد تومان در استان افتتاح کردیم و ۳۷ درصد افزایش صادرات داشتیم.

صادقلو افزود: گلستان مقام نخست کشور در تبصره ۳۶ را داشته و ۳۶۰ میلیارد تومان جذب کردیم.

نظر شما