شناسهٔ خبر: 21959144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه شهرکرد:

توسعه کتابخانه های چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: توسعه کتابخانه های چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه و تقویت کتابخانه های چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: باید حضور مردم در کتابخانه ها افزایش یابد.

وی اظهار داشت: توسعه کتابخوانی در جامعه موجب رشد علمی جامعه می شود که این امر نقش مهمی درتوسعه کشور وبخش های مختلف دارد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد  ادامه داد: رشد علمی از ضرورت های جامعه توحیدی است.

وی تاکید کرد: باید زمینه برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه فراهم شود و دستگاهای مرتبط تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

توسعه کتابخانه ها در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: فرهنگ جامعه توحیدی باید با کتاب ترویج داده شود وناشران در این زمینه گام بردازند.

وی بیان کرد: باید تلاش شود که ارتباط جامعه با کتاب بیشتر شود.

نکونام اظهار داشت: افزایش سرانه مطالعه در کشور باید افزایش یابد و تلاش شود که کتاب از مهمترین کالاهای مورد توجه خانواده قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: باید تلاش شود که نسل امروز جامعه با کتاب مانوس شود و مطالعه کتاب را از اولویت های خود بدانند.

وی ادامه داد: توسعه کتابخانه ها در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری ضروری است.

نظر شما