شناسهٔ خبر: 21951226 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خدمت سربازی، سد راه قهرمان سوارکاری برای حضور در جاکارتا

90110

نفر اول رقابت های پرش با اسب قهرمانی کشور می گوید در صورتی که فدراسیون بتواند مشکل خدمت سربازی اش را حل کند می تواند یکی از اعضای تیم ملی سوارکاری ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا باشد.

صاحب‌خبر -

حسین رضایی در گفت وگو با ایسنا درباره سطح مسابقه های پرش با اسب قهرمانی کشور اظهار کرد: امسال رقابت ها خیلی سخت شده بود. سوارکارها قوی شده بودند و با اسب های خیلی خوبی در این رقابت ها حاضر بودند. همچنین امسال 5 سانتیمتر به ارتفاع موانع اضافه شده بود.

وی با بیان اینکه سه سال است به رده بزرگسالان آمده و در هر سه سال در رقابت های قهرمانی کشور شرکت کرده، گفت: در سال اول توانستم مقام هفتم را به دست بیاورم. سال دوم نیز در جایگاه هشتم قرارگرفتم و خوشبختانه امسال مقام قهرمانی را کسب کردم. تلاشم این است که در سال های بعد نیز از مقام قهرمانی ام دفاع کنم.  

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا جزو تیم اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا خواهد بود یا خیر، توضیح داد: پیش از این قرار بود به بازی های داخل سالن ترکمنستان نیز بروم ولی به خاطر مشکل سربازی این موضوع اتفاق نیفتاد. برای بازی های آسیایی جاکارتا نیز همین مشکل را دارم اما فدراسیون قول داده که برای رفع آن تلاش کند و صحبت هایی شده است، اما هنوز چیزی قطعی نیست.

انتهای پیام

نظر شما