شناسهٔ خبر: 21944929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

ورزش جهان

صاحب‌خبر -

زاکرونی، سرمربی جدید امارات|  گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از پرواز آلبرتو زاکرونی، سرمربی ایتالیایی پیشین تیم‌ملی ژاپن به امارات برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال این کشور خبر داده‌اند. زاکرونی که ‌سال 2011 با ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد، در کادر فنی تیم‌ملی امارات جانشین ادگاردو بائوسایی می‌شود که تنها سه بازی رسمی هدایت این تیم را برعهده داشت. آخرین تیمی که زاکرونی 64 ساله در آن سرمربیگری می‌کرد، بیجینگ گوان چین بود.
تعهد ژاپنی‌ها برای جلوگیری از مرگ کارگران| اوایل ماه گذشته اعلام شد که یک کارگر 23 ساله در کارگاه‌های المپیک توکیو 2020 به خاطر ساعت کار طولانی جان خود را از دست داده است. جنجال‌ها به خاطر مرگ این کارگر به قدری بالا گرفت که مدیر ساخت‌وساز استادیوم‌های المپیک 2020 در این‌باره اظهار کرد: طبق گزارش وزارت کار، متاسفانه دلیل مرگ کارگر جوان ‌اضافه‌کاری بیش از حد بوده است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که ساخت‌و‌سازها طبق قوانین صورت گیرد.
کوفته‌فروشی فوتبالیست مشهور ترکیه در آمریکا| هاکان شوکور، فوتبالیست مشهور سابق ترکیه که در ‌سال 2015 با فروش خانه‌اش در استانبول و خالی‌کردن حساب بانکی خود به آمریکا مهاجرت کرد، در شهر «پالو آلتو» در ایالت کالیفرنیا آمریکا یک رستوران و کافه فروش کوفته تُرک دایر کرده است. شوکور که از سوی دولت ترکیه به اتهام ارتباط با باند «فتح‌الله گولن» روحانی متنفذ ترکیه‌ای ساکن آمریکا، تحت تعقیب قرار گرفته و اموالش در ترکیه توقیف شده، در صورت بازگشت به ترکیه به اتهام ارتباط با کودتاچیان دستگیر خواهد شد.
واکنش تند زیدان به سرمربیگری بارسلونا| زین‌الدین زیدان پس از پیروزی رئال‌ مادرید مقابل ختافه در لالیگا وقتی با این سوال روبه‌رو شد که آیا ممکن است در آینده مربیگری بارسلونا را به عهده بگیرد، گفت: «قلب من سفید است و نمی‌خواهم عوضش کنم. خیلی‌ها از من خواسته‌اند جای دیگری باشم و کار کنم اما جواب منفی داده‌ام. امیدوارم دیگر چنین سوالی از من پرسیده نشود.»
مشکل عجیب و خطرناک بازیکن لایپزیگ| تیمو ورنر، بازیکن لایپزیگ آلمان دچار گرفتگی در ستون فقرات گردنی و مفصلی شده که آرواره را به گوش متصل می‌کند. به این ترتیب درد او در صورتی که با صدای بلند روبه‌رو شود، بیشتر خواهد شد. از آنجا هم که بازی لایپزیگ با دورتموند در سیگنال ایدونا پارک ورزشگاه اختصاصی و پر از سروصداي دورتموند برگزار شد این بازیکن نتوانست برای لایپزیک به میدان برود.

نظر شما