شناسهٔ خبر: 21939804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قم:

همه دستگاه های اجرایی قم برای ارتقای کیفیت خدمات در اربعین همکاری کنند

قم- ایرنا- استاندار قم گفت: تعداد موکب های امسال در مسیر نجف به کربلا نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است که لازم است همه دستگاه های اجرایی برای ارتقای کیفیت خدمات و تسهیل در روند خدمات رسانی در اربعین حسینی همکاری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر یکشنبه در ششمین جلسه ستاد اربعین حسینی در تالار امام جواد(ع) استانداری قم اظهار داشت: آسیب شناسی خدمات رسانی در آستانه اربعین باید صورت بگیرد تا با رفع مشکل ها و آسیب ها، امسال زائران از خدمات بهتری نسبت به سال های گذشته بهره مند شوند.
وی اضافه کرد: در کنار خدمات باید مباحث فرهنگی با رویکرد فرهنگ عاشورایی و حسینی(ع) مورد توجه همه موکب ها قرار گیرد.
وی همچین اضافه کرد: درخصوص مسائل امنیتی و انتظامی هم باید برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد.
صادقی افزود: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نکاتی را به مسئولان موکب ها ارائه می کنند که باید به آن توجه شود و به این موضوع به عنوان یک مساله محوری باید اهتمام ورزید تا خدشه ای به اجرای برنامه های فرهنگی و خدماتی در اربعین صورت نگیرد.
استاندار قم با تاکید بر این که میزبانی از زائران با محوریت ملت عراق صورت بگیرد گفت: آنان باید در خدمات رسانی و میزبانی در محور باشند تا مشکلی ایجاد نشود.
وی ادامه داد: برنامه هایی که برای امام حسین(ع) اجرا می شود باید خودجوش باشد و ساماندهی و برنامه ریزی برای بهتر انجام شدن و تسهیل در ارائه خدمات توسط استانداری و دستگاه های مربوطه صورت می گیرد.
وی با اشاره به این که امسال موکب ها برنامه های مختلف فرهنگی را در نظر گرفته اند گفت: کار برای امام حسین(ع) درارای منزلت و جایگاه بالایی است، از این رو هر کسی بر اساس عشق خویش به خاندان اهل بیت(ع) برنامه هایی را پیش بینی کرده است که نشانگر گرایش ها و اعتقادات مذهبی است.
وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی ها و تدابیر صورت گرفته شاهد برگزاری مراسم مناسب در اربعین باشیم.
8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی

انتهای پیام /*

نظر شما