شناسهٔ خبر: 21922722 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عیادت یک مدیر از دو هنرمند پیشکسوت در بیمارستان

فرهنگ > تلویزیون - مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از ملکه رنجبر و غلامحسن شادی که در بیمارستان بستری هستند عیادت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت و غلامحسین شادی پیشکسوت معماری سنتی عیادت کرد.

سید عباس عظیمی همراه برخی مدیران این موسسه با حضور در بیمارستان دی تهران از ملکه رنجبر که این روزها به علت عارضه قلبی بستری شده است عیادت کرد.

این هنرمند با ابراز خوشحالی از دیدار با مدیر و کارکنان موسسه هنرمندان پیشکسوت بیان کرد: «قرار است، فردا تحت عمل جراحی قلب باز قرار بگیرم و از محبت‌های شما در چندسال اخیر تشکر می‌کنم که برخلاف عده‌ای که فراموشم کردند یا بسیاری که تنها سخن گفتند، همواره به یاد و فکر من بوده‌اید و مرا از یاد نبردید.»

فرزند این هنرمند قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون نیز در جملاتی از مردم خواست تا برای بهبود و موفقیت عمل جراحی مادرش دعا کنند.

در ادامه عظیمی برای عیادت از غلامحسین شادی، پیشکسوت معماری سنتی به ویژه رشته آیینه‌کاری به بیمارستان پاستورنو رفت.

این هنرمند نیز که به تازگی مورد عمل جراحی قرار گرفته بود ضمن ابراز خوشحالی و تشکر از این دیدار، از شرایط بسیار بد کاری در حوزه حرفه‌ کاری‌اش سخن گفت و از بی‌توجهی نهادها و سازمان‌هایی که با آنها بیش از ۳۰ سال همکاری می‌کرده در رسیدگی به امور پیشکسوتان گلایه کرد.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت برای استاد شادی نیز همچون ملکه رنجبر آرزوی بهبودی و اظهار امیدواری کرد: «با بهبود استادان دوباره شاهد حضور این عزیزان در برنامه‌های موسسه باشیم.»

58243

 

 

نظر شما