شناسهٔ خبر: 21919590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

زیباترین لحظه‌ام با رئال مادرید، قهرمانی در لالیگا بود

سرمربی رئال مادرید احتمال حضورش روی نیمکت سرمربیگری بارسلونا در آینده را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، زین‌الدین زیدان که شاگردانش عصر فردا (شنبه) در چارچوب هفته هشتم لالیگای اسپانیا میهمان ختافه خواهند بود، در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: بازیکنان کم‌وبیش سلامت به تیم بازگشته‌اند که این مهمترین چیز است. خوشحالیم که پس از وقفه‌ای به خاطر برگزاری بازی‌های ملی، دوباره در لیگ بازی می‌کنیم. بازیکنان ما بازی‌های سختی با تیم‌های ملی خود داشته‌اند، اما حالا دوباره می‌خواهند که در لیگ رقابت کنند.

وی در خصوص وضعیت بال ولزی خود هم اظهار داشت: اوضاع بیل خوب است و هر روز بهتری می‌شود، هر چند هنوز نمی‌تواند بازی کند. نمی‌توانم به شما بگویم که بیل چه موقع به شرایط بازی خواهد رسید. بهتر است وضعیت او را روز به روز دنبال کنیم. ما هم می‌خواهیم که گرث هر چه زودتر بهبودی‌اش را پیدا کند.

زیزو در مواجه با این پرسش که «آیا ممکن است روزی هدایت بارسلونا را برعهده بگیرید؟» تأکید کرد: من قلبی سفید دارم. درست مانند دوران بازیگری‌ام که خیلی‌ها گفتند پس از رئال مادرید می‌‌خواهم برای تیم دیگری بازی کنم، اما من این کار را نکردم و در مورد مربیگری‌ام هم این‌طور است.

سرمربی فرانسوی سفیدپوشان مادریدی که در بازی فردا مقابل ختافه برای صدمین بازی روی نیمکت سرمربیگری  رئال خواهد نشست، تا کنون با رکورد 74.6 درصد پیروزی 7 عنوان قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورده است. او در مورد صدمین حضورش به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها خاطرنشان کرد: زیباترین لحظه برای من در این مدت قهرمانی در لالیگا بوده است. به این خاطر این لحظه را انتخاب کردم چون هر روز کار دشواری در لیگ داشتیم و اوضاع پیچیده و خیلی زیبایی بود اما در نهایت قهرمان شدیم. در همان بازی اولی که هدایت رئال را برعهده گرفتم، هیجان‌زده بودم و هنوز هم هیجان‌زده هستم. ما در هر بازی و هر تمرین رویای خاص خودمان را داشته‌ایم.

وی در مورد وضعیت دروازه‌بانان خود هم اظهار داشت: امیدوارم مصدومیت کیلور ناواس چند روزه رفع شود. لوکا زیدان هم که از ناحیه کتف آسیب دیده و روند بهبودی او نسبت به ناواس طولانی‌تر خواهد بود، بنابراین در بازی فردا کیکو کاسیا در درون دروازه خواهد ایستاد و موها راموس (دروازه‌بان تیم زیر 19 سال رئال) و خاویر بلمان (دروازه‌ان رئال کاستیا) نیز در لیست خواهند بود.

زیدان که مصدومانی همچون کریم بنزما، مارسلو و تئو هرناندس در تیمش دارد، در ادامه خاطرنشان کرد: ما در مدت زمان کوتاهی تا پیش از تعطیلی مجدد لیگ به خاطر انجام بازی‌های ملی، هفت بازی در پیش داریم و نیاز به تک‌تک بازیکنان‌مان خواهیم داشت. سپس بازی به بازی شرایط را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در حال حاضر هم بازی با ختافه تنها برای‌مان اهمیت دارد.

وقتی از زیدان در مورد تلاش کاتالونیا برای استقلال از اسپانیا پرسیده شد، او گفت: قرار نیست به شما بگویم که در این مورد چه فکری دارم. ما اینجا هستیم که در مورد فوتبال صحبت کنیم و اینجا جای درستی برای صحبت در این مورد نیست.

 

نظر شما