شناسهٔ خبر: 21913077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

معاون وزیر ورزش: جای خالی محصولات الکترونیکی در ورزش ایران محسوس است

به گزارش ایرنا، فریبا محمدیان شامگاه پنجشنبه در جمع شماری از جوانان و فعالان سازمان های مردم نهاد استان زنجان افزود: جوانان در قالب سازمان های مردم نهاد باید

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، فریبا محمدیان شامگاه پنجشنبه در جمع شماری از جوانان و فعالان سازمان های مردم نهاد استان زنجان افزود: جوانان در قالب سازمان های مردم نهاد باید به سمت تولید محصول عملگرا و با صرفه اقتصادی حرکت کنند.
وی یادآورشد: دولت در قالب برنامه ششم توسعه، قوانین بگونه ای تعریف شده که بتوان طرح های آموزشی، مشاوره ای و کارورزی را برای جوانان اجرا کرد.
محمدیان خانه های جوان را مرکز رشد اجتماعی جوانان در شهرها و استان ها برشمرد و اظهار کرد: جوانان می توانند از این ابزارها برای پرورش ایده ها و نمایش تصویر واقعی از توانمندی های خود استفاده کنند.
معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: جوانان در قالب سمن ها، به جای پرداختن سطحی به مباحث گسترده، بر روی یک موضوع خاص با عمق بالا تمرکز کنند و در آن به نتیجه برسند.
وی خاطرنشان کرد: روشی که جوانان با نوآوری، نشاط و انرژی بسیار هدفمند خود در پیش گرفته اند، سال هاست در عرصه ورزش به کار گرفته است.
محمدیان با بیان اینکه زمین ها و فضاهای ورزشی به شکل مستمر رویدادهای بزرگ ورزشی را تجربه می کنند، خواستار ورود جوانان و استفاده از فرصت این رویدادها برای عرضه و معرفی محصولات خود شد.
معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان خواستار ورود سمن ها به حوزه کار آفرینی در حوزه جوانان شد و گفت: جوانان به سمت مولد سازی ایده های خود بروند و متوجه باشند که در غیر این صورت تمام تلاش های آنان بی ثمر خواهد بود.
وی تاکید کرد: اوقات فراغت بهترین فرصت برای ارائه ایده و خدمات به مردم است و سمن ها می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.
محمدیان بر لزوم تمرکز تمام تلاش و اقدامات جوانان در یک زمینه برای رسیدن به هدفی مشخص تاکید کرد و ثمره تغییر در مسیر حرکت و فعالیت آنان را دست نیافتن به اهداف و آرمان ها برشمرد.
معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حوزه اجتماعی نیازمند نیروهای متفکر است، خواستار تعریف برنامه های اقتصادی سمن ها در حوزه مسائل اجتماعی شد.
محمدیان به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از پروژه های عمرانی این حوزه در استان زنجان و اطلاع یافتن از فعالیت های این استان، به زنجان سفر کرده بود.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی

نظر شما