شناسهٔ خبر: 21910142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

استاد حوزه علمیه قزوین :

تضعیف سپاه پاسداران تضعیف انقلاب و نظام است

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: سپاه پاسداران مظهر اقتدار و افتخار ایران اسلامی است و سخنان بیهود رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه، ملت ایران را در انسجام و حمایت از سپاه با انگیزه‌تر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، در آستانه ۲۵ محرم، سالروز شهادت امام سجاد (ع) به روایتی، گفت: امام سجاد(ع) فرهنگ ولایت‌مداری و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را تبیین و در سخت‌ترین شرایط به رسالت و وظیفه خود توجه و عمل کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه انقلابی عمل کردن  در حادثه کربلا توطئه‌های دشمن را آشکار کرد، افزود: اگرچه انقلابی عمل کردن و رهبری جامعه اسلامی مشکل است، ولی استمرار بخشی، انقلاب و مردم در صحنه نگه داشتن سبب از بین بردن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با تمام قوا و امکانات خود برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ورود کرده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی تنها نظامی است که استکبارستیز بوده و همیشه در مقابل استکبار ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان اظهار کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی به‌ویژه کشورهای غربی قوه قضائیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد هجمه‌های خود قرار داده‌اند و این موضوع به سبب ایستادگی در برابر گرگ‌های خارجی و موریانه‌های داخل کشور است.

امام جمعه شهرستان اقبالیه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران به سبب ضربه‌هایی که به دشمنان دین اسلام و کشورمان وارد کرده است، مورد غضب دولت‌های غربی قرار گرفته است که خوشبختانه این موضوع با دفاع مسئولان و شخص رئیس جمهور مواجه گردید.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان خاطرنشان کرد: ریاست جمهوری  آمریکا اخیراً نسبت به سپاه پاسداران ایران اسلامی گستاخی کرده است و این نهاد را تروریست نامیده است و ما این توهین را توهین به کل نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم و تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همان تضعیف اسلام و امت اسلامی است.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان داشت:  سپاه پاسداران هم در جنگ نرم هم در جنگ سخت نقش آفرینی می‌کند و امروز سپاه را محبوب ملت ایران اسلامی و دیگر کشورها از جمله عراق و سوریه می‌نامند که نشان از حقانیت سپاه است.

وی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در راس رهبری منطقه است و سایرنهادها و مسئولین با محوریت ولایت فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کرده و مردم عزیز ایران اسلامی و همه اقشار مختلف سپاه را از متن جامعه می دانند .

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان به وظیفه مهم حوزه های علمیه و علما در این برهه اشاره کرد و بیان داشت: از وظایف مهم حوزه های علمیه، علما و طلاب این است که  مقتدرانه در مقابل این توطئه ها ایستاده  و جامعه اسلامی را از طریق تریبون هایی که دارند مانند مساجد ، حسینیه ها و هیئت های عزاداری نسبت به توطئه های دشمنان آگاه سازند.

نظر شما