شناسهٔ خبر: 21908256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راهیابی مربی کانون خوزستان به مسابقه کتاب تصویری سپیدار

مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به مرحله نهایی نخستین کارگاه و مسابقه کتاب تصویری سپیدار راه یافت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت : مانا مداح مربی فرهنگی کانون شماره یک آبادان به مرحله پایانی نخستین کارگاه و مسابقه کتاب تصویری سپیدار با موضوع محیط‌ زیست راه پیدا کرد. راهیابی مربی کانون خوزستان به مسابقه کتاب تصویری سپیدار
غلامرضا شنبدی افزود : هیئت انتخاب مسابقه کتاب تصویری سپیدار پس از بررسی آثار ۷۹ نویسنده، ۲۹ نویسنده- تصویرگر و ۱۱۳ تصویرگر، نام ۲۰ نویسنده و بیست تصویرگر را جهت رقابت در مرحله نهایی این مسابقه اعلام کرد که نام مانا مداح مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به‌عنوان یکی از منتخبین بخش نویسندگان نیز حضور دارد.
وی ادامه داد : این نویسنده‌ی خوزستانی در این مرحله با 19 نویسنده دیگر و 20 تصویرگر راه‌یافته به مرحله نهایی نخستین کارگاه و مسابقه کتاب تصویری سپیدار، کتابی با موضوع محیط‌ زیست را تالیف خواهند کرد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به اینکه بنا بر اعلام برگزارکنندگان این مسابقه قرار است علاوه بر معرفی و چاپ آثار برتر، نویسنده‌ و تصویرگر اول به ترتیب به نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۲۰۱۸ و نمایشگاه بولونیا ۲۰۱۸ اعزام شوند گفت : برگزیدگان نخستین کارگاه و مسابقه کتاب تصویری سپیدار در مراسم اختتامیه سومین دوره‌ی جایزه سپیدار که در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.
نخستین کارگاه و مسابقه کتاب تصویری سپیدار یکی از فعالیت‌های جنبی سومین دوره‌ی جایزه سپیدار است که با مشارکت انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان)، انجمن تصویرگران کتاب کودک و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
جایزه سپیدار هرساله با تأکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه محیط‌زیست در دو گروه سنی بزرگسال و کودک‌ و نوجوان فراخوان می‌دهد و امسال نیز همانند دو دوره گذشته فراخوان سومین دوره جایزه سپیدار از شاعران و نویسندگان بزرگ‌سال دعوت کرد تا آثار ادبی چاپ‌ نشده خود را با موضوع‌های محیط‌زیستی در قالب داستان (داستان کوتاه، بلند، رمان) و شعر به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند .

نظر شما