شناسهٔ خبر: 21902266 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

صدرنشینی تیم فوتبال شهرداری ارومیه در پایان هفته ششم لیگ برتر آذربایجان غربی

به گزارش ایرنا امروز تیم های کشاورز بوکان در مقابل فرهنگسرای جوان ارومیه، آریا اشنویه در مقابل هیات فوتبال شوط، پرسپولیس مهاباد در مقابل شهرداری پیرانشهر،

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا امروز تیم های کشاورز بوکان در مقابل فرهنگسرای جوان ارومیه، آریا اشنویه در مقابل هیات فوتبال شوط، پرسپولیس مهاباد در مقابل شهرداری پیرانشهر، کاویان نقده در مقابل تالار متین خوی و شهرداری ارومیه در مقابل شهرداری محمدیار به میدان رفتند.
شهرداری ارومیه در این هفته مقابل شهرداری محمدیار یک بازی قدرتمندانه را به نمایش گذاشت و توانست تیم حریف را با نتیجه چهار بر یک راهی خانه کند.
همچنین تیم کاویان نقده 2 بر صفر تالار متین خوی را شکست داد تا همانند تیم شهرداری ارومیه 33 امتیازی شود و در جایگاه دوم جدول قرار گیرد.
تیم کشاورز بوکان در مقابل تیم فرهنگسرای جوان ارومیه بازی کرد که در نهایت بازیکنان کشاورز توانستند یک بر صفر حریف خود را شکست دهند.
تیم فوتبال آریا اشنویه نیز مقابل هیات فوتبال شوط با نتیجه 2 بر سه شکست خورد و پرسپولیس مهاباد نیز در مقابل شهرداری پیرانشهر با نتیجه چهار بر سه به برتری رسید.
به گزارش ایرنا تیم های شهرداری ارومیه با 33 امتیاز، کاویان نقده با 33 امتیاز و پرسپولیس مهاباد با 31 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم این رقابت های قرار دارند.
یات فوتبال شوط با 21 امتیاز، کشاورز بوکان با 19 امتیاز، آریا اشنویه با 16 امتیاز، شهرداری پیرانشهر با 15 امتیاز، فرهنگسرای جوان ارومیه با 15 امتیاز، تالار متین خوی با 13 امتیاز و شهرداری محمدیار با 11 امتیاز نیز به ترتیب در رتبه های چهارم تا دهم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند.
مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی با شرکت 10 تیم برگزار می شود.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

نظر شما