شناسهٔ خبر: 21899474 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پرسپولیس و کابوس پنالتی در اهواز

منبع: وب سایت برنامه نود

پرسپولیس همچنان در گل کردن پنالتی مشکل دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق ، هر چند پرسپولیس در زمان مربیگری برانکو موفق شد که بر مشکلاتش در خط حمله و دفاع غلبه کند ولی همچنان مشکل گل کردن پنالتی در این تیم پا بر جا مانده است.

پرسپولیس در ۳ فصل اخیر در لیگ مجموعا صاحب ۲۰ ضربه پنالتی شده که از این ۲۰ پنالتی تنها ۱۱ مورد تبدیل به گل شده که بیانگر آن است فقط ۵۵ درصد ضربات پنالتی پرسپولیس برای این تیم ثمربخش بوده است حتی به جرات میتوان گفت پرسپولیس یک قهرمانی در لیگ را به خاطر بی دقتی در ضربات پنالتی از دست داد.

به نظر می رسید با پیوستن گادوین منشا به پرسپولیس مشکل گل کردن پنالتی حل شود مخصوصا که این بازیکن یک پنالتی بسیار حساس و تاثیرگذار برابر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند ولی گمانه زنیها اشتباه بود و منشا همان مسیری را رفت که در طی ۳ فصل اخیر ۵ بازیکن پرسپولیس آن را تجربه کرده بودند.

اما از ۹ پنالتی که پرسپولیس در طی این مدت از دست داده ۳ پنالتی در اهواز بوده.ابتدا پرسپولیس در لیگ پانردهم در هفته پنجم برابر فولاد خوزستان در اهواز یک پنالتی را توسط رضاییان از دست داد.فصل بعد نوبت حسین ماهینی بود که در هفته نهم در دیدار با استقلال خوزستان پنالتی را به آسمان بکوبد و نهایتا در این فصل منشا در زدن ضربه پنالتی برابر گودرز داودی مغلوب شد تا این تیم برای سومین فصل پیاپی در اهواز در نیم فصل اول در گل کردن پنالتی ناکام باشد.

نظر شما