شناسهٔ خبر: 21891848 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مرور آثار ۲ فیلمساز در جشنواره فیلم کوتاه تهران

فرهنگ > سینما - پنج اثر از داریوش غریب‌زاده و ابراهیم سعیدی در سی‌‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش درمی‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به پاس یک عمر تلاش داریوش غریب‌زاده در حوزه فیلم کوتاه پنج اثر این فیلمساز بوشهری ۲۶ مهر در دومین روز از سی‌‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نمایش داده می‌شود. در این برنامه چهار فیلم داستانی «لاک‌پشت»، «مردآبی»، «سوکار»، «بومرنگ» و یک فیلم مستند به نام «مدرسه کوچک، آرزوهای بزرگ» از ساخته‌های او روی پرده می‌روند.

به نقل از ستاد خبری سی‌‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران همچنین به پاس یک عمر تلاش ابراهیم سعیدی در حوزه فیلم کوتاه پنج اثر از این فیلمساز مهابادی در چهارمین روز جشنواره مصادف با ۲۸ مهر نمایش داده می‌شود.

در این برنامه سه فیلم مستند «همه‌ مادران من»، «روژگیران»، «خانه مادری‌ام مرداب» و دو فیلم داستانی «ژیله مو» و «چاه» روی پرده می‌روند. سعیدی، «همه‌ مادران من» و  «ژیله مو» را کارگردانی کرده، در «خانه مادری‌ام مرداب» و «چاه» تدوین اثر را عهده‌دار بوده و «روژگیران» را با همکاری مشترک مهرداد اسکویی کارگردانی، فیلمبرداری و تدوین کرده است.

سی‌‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۵ تا ۳۰ مهر برابر با ۱۷ تا ۲۲ اکتبر ۲۰۱۷ به دبیری سیدصادق موسوی در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

58242

نظر شما