شناسهٔ خبر: 21888583 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مهار آتش در زیرزمین مشترک دو ساختمان مجاور هم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش‌سوزی در زیرزمین مشترک دو ساختمان مجاور یکدیگر که به عنوان کارگاه جوراب‌بافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند خبر داد.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد آتش‌سوزی یک کارگاه جوراب‌بافی، اظهار کرد: این آتش‌سوزی در کارگاهی در خیابان خیام رخ داد که در ساعت 20:19 اعلام شد و پس از آن نیروهای آتش‌نشانی از سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات محل آتش‌سوزی نیز گفت: دو باب منزل دو طبقه قدیمی در مجاورت یکدیگر قرار داشتند که زیرزمین آنها مشترک بود و حدود 300 متر وسعت داشت. از این محل به عنوان کارگاه تولید جوراب استفاده می‌شد و در بخشی از آن نیز به عنوان انبار نگهداری جوراب مورد استفاده قرار می‌گرفت. شرایط به گونه‌ای بود که حتی در طبقات بالایی و راهروها نیز اجناس انبار شده بودند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی در زیرزمین این ساختمان‌ها رخ داد، اظهار کرد: تقریبا بخش زیادی از زیرزمین به ویژه بخش کارگاهی شعله‌ور بود و دود زیادی از زیرزمین به بیرون متصاعد می‌شد و آتش در حال سرایت به طبقات بالایی و اجناس انبار شده بود.

ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را در هر دو ساختمان آغاز کردند و موفق شدند با کنترل آتش از سرایت آن جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه عملیات در ساعت 22:33 به پایان رسید، اظهار کرد: ساختمان ایمن‌سازی شده بود و دودها تخلیه شدند و آتش به صورت کامل مهار شد. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و پس از پایان عملیات محل تحویل عوامل انتظامی داده شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما