شناسهٔ خبر: 21888072 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدافعان حرم ابهت آمریکا و داعش را شکستند + عکس

خبرگزاری صداوسیما

یادواره شهید مدافع حرم شهید روح الله قربانی با حضور جانشین سپاه قدس در زینبیه دامغان برگزار شد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جانشین فرمانده سپاه قدس بیان اینکه نیروهای جبهه مقاومت با صلابت از ولایت دفاع می کنند، گفت: هرگز به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستیم و دست متجاوزان را از حریم ایران کوتاه می‌کنیم.
سردار اسماعیل قاآنی تاکید کرد : از توطئه های آمریکا پرورش داعش بود و ایران با اقتدار و عزت در برابر این دست پرورده استکبار ایستاد و موفقیت های مهمی کسب کرد .
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مانع مهمی بر سر راه استکبار در رسیدن به اهداف شومشان است گفت : دست دشمن متجاوز را از میهن اسلامی کوتاه می کنیم و این موضوع در جانفشانی های رزمندگان و شهدای مدافع حرم مشهود است .
جانشین فرمانده سپاه قدس بابیان اینکه شهدای مدافع حرم، جانانه از زندگی و خانواده خود گذشتند تا اسلام و حرم اهل بیت(ع) پایدار بماندتاکید کرد : اگر جمهوری اسلامی ایران نبود امروز داعش به جنایات خود ادامه می داد ولی مدافعان حرم و شهدای این عرصه ابهت آمریکا و داعش را شکستند .
سردار قاآنی گفت : داعش حتی به آمریکا و عربستان سعودی که پرورش دهنده و حامی او هستند هم رحم نکرد و آنها را هم در دام جنایات خود انداخته است .
در این آیین نماینده مردم دامغان در مجلس سورای اسلامی، فرماندار، روحانیان، فرماندهان و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و گروه های  مختلف مردم حضور داشتند.
شهرستان دامغان هفت شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است.
 
مدافعان حرم ابهت آمریکا و داعش را شکستند + عکس مدافعان حرم ابهت آمریکا و داعش را شکستند + عکس مدافعان حرم ابهت آمریکا و داعش را شکستند + عکس مدافعان حرم ابهت آمریکا و داعش را شکستند + عکس

نظر شما