شناسهٔ خبر: 21888060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

امداد رسانی به زن گرفتار در کوه‌های سخت‌گذر مله برفی شهرستان باشت+تصاویر

R41452/P36447/S6,69/CT7

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از دو ماموریت در یک روز توسط اورژانس هوایی گچساران خبر داد و گفت: زن ۴۵ ساله‌ای که صبح روز پنجشنبه به دلیل سقوط از کوه‌های سخت‌گذر مله برفی باشت مصدوم شد، به بیمارستان انتقال یافت.

صاحب‌خبر -

جلال‌ پوران‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: صبح روز پنجشنبه زن 45 ساله‌ای از ارتفاع 4 متری کوه‌های مله برقی تلخاب شیرین شهرستان باشت سقوط کرد که طی تماس با مرکز اورژانس باشت درخواست امداد رسانی فوری داشتند.

وی از اعزام امدادگران به همراه آمبولانس به منطقه محل وقوع حادثه در کمترین زمان ممکن خبر داد و افزود: تکنسین‌های اعزامی بعد از 35 دقیقه کوهپیمایی به محل حادثه رسیدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: این زن 45 ساله دچار ترومای شدید و شکستگی در اندام‌ها شده بود.

پوران‌فرد با بیان اینکه با توجه به سخت‌گذر بودن منطقه درخواست بالگرد اورژانس هوایی شد، افزود: بالگرد به منطقه محل وقوع حادثه اعزام و مصدوم به بیمارستان رجایی گچساران انتقال یافت

دومین امداد رسانی اورژانس هوایی گچساران در بیستمین روز از مهرماه

پوران‌فرد از دومین امداد رسانی اورژانس هوایی گچساران در بیستمین روز از مهرماه خبر داد و گفت: پیش از ظهر روز پنجشنبه در ساعت  11 و 6 دقیقه  در منطقه بن پیر  بی بی حکیمه گزارشی مبنی بر تصادف دو خودروی وانت پیکان و کامیون به مرکز پیام گچساران اعلام شد.

وی با بیان اینکه وقوع این تصادف منجر به  مصدوم شدن دختر 9 ساله و  پدر 45 ساله از سرنشیان  وانت پیکان شد، افزود: به محض تماس حاصل شده آمبولانش اعزام و اقدامات درمانی اولیه صورت گرفت.

پوران‌فرد ادامه داد: به دلیل مسافت طولانی تا مرکز درمانی  درخواست بالگرد هوایی شد که با اعزام بالگرد به  محل حادثه، بیمار را  به بیمارستان شهید رجایی  گچساران منتقل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما