شناسهٔ خبر: 21887955 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

کنگره‌ی آمریکا طرح تحریم موشک های بالستیک ایران را تصویب کرد

صاحب‌خبر -
خرداد:کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نشستی متن قانون «موشک های بالستیک ایران و اجرای تحریم های بین المللی» را تصویب کرد.

به گزارش خرداد ، ایسنا به نقل از پایگاه خبری کنگره(هیل) ؛ کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نشستی به ریاست اد رویس  متن قانون «موشک های بالستیک ایران و اجرای تحریم های بین المللی» را تصویب کرد.

پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا گزارش داد: طرح موسوم به HR1698 ( قانون موشک های بالستیک ایران و اجرای تحریم های بین المللی ) با هدف افزایش تحریم ها علیه ایران در ارتباط با برنامه موشکی بالستیک این کشور است.
برد شرمن نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در جلسه بررسی متن قانون افزایش تحریم های ایران به سبب برنامه موشکی این کشور گفت ما به سختگیرانه ترین تحریم ها با بهترین توضیحات نیاز داریم تا پیامی را به ایران و متحدانمان در اتحادیه اروپا مخابره کنیم.طرح افزایش تحریم های ایران با حمایت گسترده دو حزب آمریکا همراه است.

لوئیس فرنکل نماینده دموکرات ایالت فلوریدا نیز در این نشست گفت عدم تایید برجام ، بحرانی است که به دست خودمان ایجاد می شود. این توافق نیازمند بررسی بیشتر و نه کنار گذاشتن است.تام گرت نماینده جمهوریخواه ایالت جورجیا نیز مدعی شد ایران به برجام پایبند نبوده است. این توافق به مثابه یک شکست و ایران یک تهدید بزرگ در آینده است.

نظر شما