شناسهٔ خبر: 21887756 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

فتح‌آبادی:

تمام نمایشگاه‌های استان مرکزی مجهز به پیوست فرهنگی می‌شوند

گروه اجتماعی: مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: از این پس تمام نمایشگاه‌هایی که قرار است در استان برگزار شود دارای پیوست اجتماعی و فرهنگی خواهند بود که اولین نمایشگاه نیز با چنین پیوستی نمایشگاه الکامپ است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، غلامرضا فتح آبادی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان که امروز، پنجشنبه 20 مهرماه در استانداری برگزار شد با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ گفت: این نمایشگاه تخصصی امسال از 24 تا 28 مهرماه در استان مرکزی شروع به فعالیت می‌کند رویکرد اصلی این نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی است و علاوه بر آن برای اولین بار در این نوع نمایشگاه‌ها، کارگاه و نشست‌های متعددی نیز در راستای پیشگری از آسیب‌های اجتماعی پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: همچنین تعدادی از دستگاه‌های اجرایی حوزه اجتماعی در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت، از این پس تمام نمایشگاه‌هایی که قرار است در استان برگزار شود دارای پیوست اجتماعی و فرهنگی خواهند بود که اولین نمایشگاه نیز با چنین پیوستی نمایشگاه الکامپ است.
فتح آبادی با بیان اینکه کمیته امداد خمینی(ره) سه طرح ارائه داده که نیاز به مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی استان دارد گفت: برنامه‌ای تحت عنوان «طرح قرض نیکو» در قالب افتتاح حساب در صندوق قرض الحسنه امداد با سپرده بالغ بر 100 هزار تومان برای توانمند سازی تمام خانواده‌های نیازمند دنبال می‌شود. همچنین کمیته امداد خمینی(ره) استان برای تامین ملزومات و هدایایی که بین دستگاه‌های اجرایی تبادل می‌شود مانند لباس کار، سوغات، البسه و... به همت مددجویان تحت حمایت، اعلام آمادگی کرده است اگر این طرح اجرایی شود می‌تواند کمک بزرگی در راستای توانمند سازی مددجویان باشد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی تصریح کرد: در جشن عاطفه‌های امسال بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان هدایای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد اجرای فاز دوم این طرح نیاز به مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی استان دارد.
فتح آبادی در پایان بیان کرد: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به ویژه حوزه فناوری اطلاعات 8 پارک شهرستان اراک را مجهز به چتر وای فای رایگان خواهد کرد و کاربران می‌توانند از محتوای سایت‌های پیش فرض و پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی استفاده کنند.

نظر شما