شناسهٔ خبر: 21887508 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور 44 جوان افغانستانی در فستیوال جوانان و دانشجویان روسیه

در فستیوال جوانان و دانشجویان بیش از 20 هزار شرکت کننده از سراسر جهان به شمول 44 نفر جوان افغانستانی از نهادهای مختلف شرکت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

حضور 44 جوان افغانستانی در فستیوال جوانان و دانشجویان روسیهبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، فستیوال جوانان و دانشجویان در تاریخ 15 اکتبر در سوچی آغاز خواهد شد. در این فستیوال بیش از 20 هزار شرکت کننده از سراسر جهان به شمول 44 نفر جوان افغانستانی از نهادهای مختلف شرکت خواهند کرد.

«احمد نثار بهاوی»، ورزشکار مشهور افغانستان و یکی  از شرکت کنندگان این فستیوال گفت: «اشتراک در این فستیوال حس و حال شرکت در مسابقات المپیکی به من می دهد». 

او می گوید: «این جشنواره تجربه خوبی برای جوانان افغان که آینده ساز کشور هستند می باشد. آن ها در اینجا چیزهای خوبی می آموزند و با خود به وطن می برند.»

این ورزشکار افغان گفت: «امروز جوانان افغان از اقوام مختلف برای صلح، همبستگی و عدالت اجتماعی؛  علیه استعمار طلبی مبارزه می کنند و با ارج گزاری به گذشته، آینده را می سازند»

سعید مهدی کاظمی، سخنگوی معاون مبارزه با مواد مخدر وزارت داخله افغانستان که یکی دیگر ازشرکت کنندگان فستیوال سوچی است گفت: از این فستیوال نهایت استفاده را خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: این یک فرصت خوب برای ما است تا با فیلم ها و عکس هایی که با خود آورده ایم جوانان را با فرهنگ و تاریخ افغانستان آشنا کنیم. 

قابل یادآوری است که مراسم افتتاحیه این جشنواره در کاخ  یخبندان  در شهر سوچی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما