شناسهٔ خبر: 21887091 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

فیلم رسوایی جنسی کارگردان ضد ایرانی آرگو منتشر شد

«هیلاری برتن» بازیگر و مجری سابق شبکه ام تی وی در مورد بن افلک دست به افشاگری زده است. این مجری تلویزیونی ادعا کرده است که از سوی افلک مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته است

صاحب‌خبر -

مشرق: اخبار رسوایی‌های جنسی هاروی واینستاین تهیه کننده مشهور حزب دموکرات، این روزها به تیترجنجالی و مهمی تبدیل شده که همچنان در صدر اخبار هالیوود قرار دارد. اما پس از افشای این خبر مهم، اخبار دیگری حکایت دارد از رسوایی جنسی بن افلک بازیگر و کارگردان فیلم ضد ایرانی «آرگو» . «هیلاری برتن» بازیگر و مجری سابق شبکه ام تی وی در مورد بن افلک دست به افشاگری زده است. این مجری تلویزیونی ادعا کرده است که از سوی افلک مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته است .

افلک در پاسخ به این ادعا در صحفه توییترش پستی منتشر کرده و از این مجری تلویزیونی به خاطر رفتار نامناسبش در سال 2003 عذرخواهی کرده است و عملا بر موضوع آزار جنسی صحه گذاشته است. افلک یکی از چهره‌های سرشناسی است که در روزهای اخیر به جنجال اتهامات جنسی وایسنتاین واکنش نشان داده و گفته بود این اخبار حالش را بد می‌کند. بلافاصله بعد از اظهارنظر افلک درباره رفتار واینستاین، یکی از کابران در پستی توییتری نوشت : «او یک بار سر صحنه «TRL» به هیلاری برتن دست درازی کرده بود. انگار همه فراموش کردند.»

اما پس از این جدال مجازی، برتن در صفحه توییترش واکنش نشان داد: «من فراموش نکردم» وکمی بعد در اقدایم بی سابقه مجری سابق ام تی اقدام به انتشار ویدیویی تحت عنوان «تی آر ال بدون سانسور» کرد.

در این ویدیو، برتن بدون این‌که از فرد مشخصی نام ببرد ماجرای آزار و اذیتی را که سر صحنه فیلمبرداری آن مجموعه تلویزیونی رخ داده، شرح می‌دهد. در ادامه این ویدیو، کلیپی از افلک نمایش داده می‌شود که از او درباره سن و سالش می‌پرسد. برتن که از سال 2009 به این سو با جفری دین مورگان ستاره سریال «مردگان متحرک» نامزد کرده، در زمان وقوع این حادثه 21 سال داشته و افلک 31 ساله بوده است.بن افلک هم بلافاصله در صحفه توییترش واکنش نشان داد و نوشت: «من کار نادرستی در حق خانم برتن مرتکب شدم و از این بابت صمیمانه عذر می‌خواهم.»کارگردان فیلم برنده اسکار «آرگو» در واکنش به رسوایی‌های واینستاین نوشته بود: «چنین رفتاری کاملا غیر قابل قبول است و من مدام از خودم می‌پرسم از دست من چه کاری ساخته است که مطمئن شوم نظیر این اتفاق برای دیگران تکرار نشود.»

نظر شما