شناسهٔ خبر: 21886900 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

سیاستمدار لبنانی:

رژیم صهیونیستی در انتظار شکست همزمان از سوریه و لبنان باشد

یکی از سیاستمداران لبنانی با اشاره به سخن وزیر جنگ صهیونیستی مبنی بر جنگ با لبنان و سوریه گفت که این رژیم در انتظار شکست دو طرفه باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، امیل لحود از سیاستمداران لبنانی با اشاره به اینکه آمریکا پس از شکست همپیمانانش در سوریه درصدد خالی کردن خشم خود علیه لبنان و مقاومت است، گفت: همزمانی تهدیدهای آمریکا علیه حزب الله و همچنین صهیونیستی علیه ارتش لبنان و حزب الله پس از سرنگونی تروریسم تکفیری که برادر رژیم صهیونیستی به شمار می آید، از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی افزود: گویا آمریکا که در نزاع های داخلی غرق شده و از موشک های کره شمالی به شدت هراس دارد، نمی داند که جهان تغییر کرده و اقدامات آن فقط به درد فلیم های هالیوودی می خورد.

امیل لحود تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان آن باید بدانند هرگونه تجاوز به لبنان و مقاومت با جنگ در سرزمین های اشغالی به پایان می رسد چرا که با موشک ها مواجه شده و ثبات این سرزمین ها از بین می رود. 

این سیاستمدار لبنانی با اشاره به اینکه دوران شکست اعراب در پرتو وجود نیروهای مقاومت به پایان رسیده است، اظهار داشت: هنگامی که آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی می گوید جنگ آتی ما با لبنان و سوریه خواهد بود پس باید انتظار دو شکست از این کشورها باشد.

وی ادامه داد: آمریکا از درس های گذشته و شکست در سوریه عبرت نگرفته و همچنان رفت و آمد تروریست های داعش را تسهیل می سازد. خطر تروریست ها همانند سیاست های آمریکا که معتقد است می تواند اداره جهان را همانند فیلم ها برعهده بگیرد، همه جهان را دربرگرفته است.

امیل لحود خاطرنشان ساخت: رژیم صهیونیستی از ضرباتی که در سال 1972 تا سال 2006 متحمل شد، درس نگرفته اما به خوبی می داند که شکست سنگین تری در انتظارش خواهد بود. وزیر صهیونیستی که ارتش لبنان و حزب الله را تهدید می کند بهتر است در گوگل جستجو کرده تا تصاویر نظامیان صهیونیستی که در سال 2006 گریه می کردند را ببیند./980/ب902/د

نظر شما